1398-10-10 16:18
970
0
66872
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی:

رسانه ها از ایجاد شبهه و شایعات در فضای مجازی خودداری کنند/ انتقاد منصفانه، رسالت رسانه و مطبوعات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی گفت: انتقاد منصفانه، رسالت رسانه و مطبوعات است و رسانه ها باید بر مبنای مصالح ملی تصمیم گیری و با ارائه راهکار و مستندات در راستای توسعه جامعه و اهداف دولت که هدف نظام است ایفای نقش کنند.

به گزارش گلستان ما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با علی لیاقتی مدیرمسئول پایکاه خبری تحلیلی رادکانا دیدار و گفتگو کرد.

مهدی بیدلی در این جلسه اظهار داشت: ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، جهت توسعه جامعه و استمرار ارتقاء شاخص‌ها در حوزه های مختلف از اولویت های مدیران دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: انتقاد منصفانه، رسالت رسانه و مطبوعات است و رسانه ها باید بر مبنای مصالح ملی تصمیم گیری و با ارائه راهکار و مستندات در راستای توسعه جامعه و اهداف دولت که هدف نظام است ایفای نقش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: نقش و اثر رسانه در سیاستگذاری از اهمیت اساسی برخوردار است چرا که می بایست رسانه ها در فرآیند توسعه و اتخاذ استراتژیهای مناسب، نقش اساسی ایفا نمایند. .

بیدلی ایجاد شور انتخاباتی را یكی از مهمترین اهداف برگزار كنندگان انتخابات ذكر كرد و گفت: در این ارتباط رسانه ها نقش بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بر عهده دارند.

وی تأکید کرد: رسانه ها از ایجاد شبهه و شایعات در فضای مجازی خودداری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کردکوی گفت: رسانه ها نباید اخبار کذب منتشر کنند زیرا باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.