1394-11-08 13:59
1620
0
26758

دیدار مسئولین کشوری با خانواده شهید بزرگ کیانی در محله ولاغوز + تصاویر

مسعود امینی باغبادرانی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور، سردار داوود آذرنوش ریاست سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار کاظم یزدانی مسئول تربیت بدنی سازمان بسیج کشور، با خانواده شهید بزرگوار بزرگ کیانی در محله ولاغوز از توابع شهرستان کردکوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، مسعود امینی باغبادرانی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور، سردار داوود آذرنوش ریاست سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار کاظم یزدانی مسئول تربیت بدنی سازمان بسیج کشور، طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، سرهنگ ابطحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با خانواده شهید بزرگوار بزرگ کیانی در محله ولاغوز از توابع شهرستان کردکوی دیدار و گفتگو کردند.

مسعود امینی باغبادرانی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام اسلامی مدیون جان‌فشانی‌های شهدا است، گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده‌های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانی‌شان موفق باشیم.

طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در این دیدار گفت : شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دینشان به‌ نظام و اسلام را ادا کردند و ما به‌عنوان امانت‌داران این ودیعه باید با حضور مؤثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم.

طیبی با تأکید بر اهمیت نقش خانواده‌های معزز شهدا به‌ ویژه مادران و همسران آن‌ها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی‌توان پایداری، استقامت، صبر و ازخودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود.

شهید بزرگ کیانی:

شهید بزرگ کیانی یکی از شهدای ورزشکار فعال، بااخلاق و الگوی محله ولاغوز بود.

رشته تخصصی ورزشی این شهید فوتبال بود چه اینکه در رشته های دیگر ورزشی همچون والیبال فعالیت می کرد.

این شهید یکی از نیروهای بسیجی فعال محله ولاغوز بود که در تمامی برنامه ها و امورات بسیج نقشی فعال و تأثیرگذار داشت.

اگر قرار بود از فردی به عنوان الگو و بااخلاق مثالی زده شود بهترین مثال را میشد در راستای اخلاقیات این شهید بزرگوار در زمینه ورزشی، فرهنگی و مذهبی زد.

شهید بزرگ کیانی فردی باگذشت و دوست داشتنی در حوزه ورزش و دیگر امورات محله ولاغوز بود.

خانواده بزرگوار شهید بزرگ کیانی بعد از شهادت فرزند شهیدشان همواره در راستای پیگیری اهداف آرمان های شهدا و امام شهدا نقشی تأثیرگذار در محله ولاغوز داشتند.

پدر شهید بزرگ کیانی از پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند و از نیروهای بازنشسته نهاد مقدس سپاه می باشد و هم اکنون هم در تمامی صحنه ها در محله و شهرستان فعالیت چشمگیری دارند.

SAM_6433

SAM_6435

SAM_6436

SAM_6437

SAM_6438

SAM_6439

SAM_6440

SAM_6441

SAM_6442

SAM_6443

SAM_6444

SAM_6447

SAM_6449

SAM_6452

SAM_6454

SAM_6455

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.