1393-08-29 07:20
3954
0
6000
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد:

دستگیری سارقی در کردکوی که طعمه‌های خود را مسموم میکرد

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارقی که با استفاده از نوشیدنی های مسموم اقدام به سرقت از رانندگان در سطح استان می کرد خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ محمود علی فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: دو روز گذشته خانمی در دقایق ابتدایی بامداد با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت که همسرش در مسیر گرگان به کردکوی اقدام به جابجایی مسافر می کند و طبق برنامه روزانه ساعت 9 شب به خانه باز می گردد اما بعدازظهر روز گذشته به همین منظور از خانه خارج و تا به این لحظه نیز بازنگشته است. چندین بار نیز با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم اما وی پاسخگو نبود و یک بار هم که پاسخ داد مدتش بسیار کوتاه بود و فرد دیگری پاسخ تلفن را داد و از آن پس نیز تلفن وی خاموش است.

سرهنگ علی فر متذکر شد: پس از اظهارات این شهروند و اعلام شماره پلاک خودروی مذکور، موضوع به واحدهای گشتی منطقه اطلاع داده شده تا در صورت مشاهده نسبت به بررسی موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: پس از گذشت دقایقی یکی از واحدهای گشت انتظامی شهرستان کردکوی خودروی مورد نظر را در ابتدای ورودی شهر مشاهده و برای بررسی بیشتر اقدام له توقف خودرو می کند.

سرهنگ علی فر خاطرنشان کرد: پس از توقف خودرو، مأموران متوجه حضور شخصی در صندلی عقب به صورت بی هوش می شوند که به سرعت نسبت به انتقال مصدوم به مرکز درمانی و انتقال راننده خودرو به پلیس آگاهی برای بررسی بیشتر اقدامات لازم انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی هویت راننده و فرد مصدوم مأموران متوجه می شوند که راننده خودرو اقدام به بی هوش کردن صاحب اصلی خودرو به وسیله مواد خوراکی مسموم کرده و قصد سرقت اموال صاحب خودرو را داشته که توسط مأموران دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی کردکوی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی شهرستان کردکوی، متهم تا به امروز 24 فقره سرقت به روش مشابه در مدت سه ماه گذشته در نقاط مختلف استان همانند علی آباد کتول، گرگان، کردکوی، آزادشهر، گنبدکاووس و همچنین چند فقره سرقت با روش خوراندن قرص و سرقت اموال مالباخته ها از قبیل موبایل و پول نقد در شهرستان کرج استان البرز و مترو تهران اعتراف کرده است.

وی متذکر شد: این متهم 24 ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده است.

این مقام امنیتی با تأکید بر لزوم توجه رانندگان در خصوص سوار کردن افراد ناشناس بخصوص در طول مسیرهای بین شهری اظهار کرد: رانندگان دقت کنند که از سوار کردن افراد ناشناس در ساعت های ابتدایی صبح و یا ساعت انتهایی شب بخصوص افرادی که مبلغ بالاتری را برای پرداخت کرایه پیشنهاد می دهند خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: رانندگان سعی کنند از انتقال مسافران به مسیرهایی که آشنایی لازم را ندارند خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس 110 در میان بگذارند.

سرهنگ علی فر در خاتمه ابراز کرد: توصیه پلیس به رانندگان این است که از پذیرفتن هرگونه خوراکی، نوشیدنی و خوشبوکننده ها از مسافران ناشناس امتناع ورزند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.