1394-09-17 05:58
766
0
24020

دانشجو وظیفه ای در حمایت از لیست های انتخاباتی ندارد/ وظیفه دانشجو آگاهی بخشی به جامعه است

دانشجوی نخبه کردکوی گفت: ما به عنوان دانشجو وظیفه ای در حمایت از لیست های انتخاباتی نداریم، بلکه وظیفه ما آگاهی بخشی به جامعه است تا خود مردم نماینده مطلوب را به مجلس بفرستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، مهدی بدرلو دانشجوی رشته الکترونیک کردکوی درگفتگو با خبرنگار ما، با تأکید بر اینکه سرمایه‌های اصلی دانشگاه، دانشجو است، رسالت اصلی دانشگاه را تربیت دانشجویان خلاق، کار‌آفرین و سودمند برای جامعه عنوان کرد و اذعان داشت: مسئولین و مدیران وظیفه دارند بسترهای لازم را برای فعالیت‌ها و پیشرفت علمی دانشگاه و جامعه فراهم کنند تا دانشجویان به شکوفایی لازم برسند.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه بسترسازی صحیح علمی در دانشگاه‌های کشور گفت: مسئولان باید تذکرات دلسوزانه‌ رهبر معظم انقلاب را به دور از شائبه‌های سیاسی جدی بگیرند، مدیریت دانشگاه‌ها نباید تابع رفت و آمد دولت‌ها باشد و تغییرات ناهماهنگی رخ دهد چرا که در این شرایط دانشجویان و علم ایران ضربه می‌خورند.

این دانشجوی نخبه با تاکید بر اینکه دانشجویان در عرصه های مختلف آماده مقابله با نفوذ دشمنان هستند، افزود: دشمنان در تلاش برای نفوذ به کشور در عرصه های مختلف هستند و زمینه نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را بعد از مذاکرات هسته ای برای خود آماده می کنند، لذا باید هوشیار بود.

بدرلو در خاتمه با بیان اینکه دانشجو باید در متن سیاست باشد نه ابزار رسیدن به قدرت سیاسی، ادامه داد: ما به عنوان دانشجو وظیفه ای در حمایت از لیست های انتخاباتی نداریم، بلکه وظیفه ما آگاهی بخشی به جامعه است تا خود مردم نماینده مطلوب را به مجلس بفرستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.