1394-10-05 14:03
1319
0
25047
کوچه ای مه تمامی همسایه ها از نعمت برق و گاز برخوردارند اما... ؛

خانه ای در کردکوی که برق و گاز ندارد/ سرما نزدیک است؛ فرزندان کوچک این خانه را دریابید + تصاویر

تمامی همسایه های ما در این کوچه از نعمت برق و گاز برخوردارند اما ما و خانه برادرشوهرم از این نعمات برخوردار نیستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، در برخی نقاط کشور عزیزمان ایران قشری ضعیف حضور دارند که به دلیل مشکلات فراوان از امکانات اولیه محروم هستند که این مهم در برخی نقاط این استان و شهرستان هم گاهی به چشم می خورد.

مردمانی که همچنان از ابتدایی‌ترین امکانات همچون برق و گاز محرومند که یکی از این خانواده ها در محله لاله باغ واقع در خروجی کردکوی به سمت بندرگز ساکن هستند.

اهالی این خانواده که کارگر زحمتکش هستند در اوج تابستان و گرما و اوج زمستان و سرما با وجود امکانات کم دست از تلاش و کوشش برای کسب روزی حلال بر نمی‌دارند و سختی‌ها را بر خود هموار می‌کنند، اما آن چه سبب گلایه و ناراحتی آنان شده است، عدم برخورداری از برق و گاز است که رنج و سختی این خانواده را مضاعف کرده است.

IMG_20151224_005056

در روزهای اخیر خانواده ای کارگر و زحمتکش توسط یکی از خیرین شهر به پایگاه خبری رادکانا معرفی شدند که مدتهاست از امکانات اولیه یعنی برق و گاز در خانه خود محروم اند.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا برحسب رسالتی که دارد به سراغ این خانواده که در محله لاله باغ کردکوی واقع در مسیر خروجی کردکوی به سمت به بندرترکمن ساکن هستند رفت و از نزدیک لحظه ای را پای درددل این خانواده نشست.

ابتدای این مهم باید عرض کنیم که پایگاه خبری تحلیلی رادکانا حتما به سراغ مسئولین مربوطه خواهد رفت و سخنان این بزرگواران را هم خواهد شنید تا اینکه بتوانیم قدمی برای این خانواده زحمتکش برداریم.

پس از پیگیری های لازم به سراغ این خانواده در محله لاله باغ رفتیم که خانم خانواده می گوید: حدود 5 سال پیش زمینی به متراژ حدود 230 متر به مبلغ 5 میلیون 961 هزار تومان از شهرداری کردکوی خریداری کردیم.

IMG_20151224_005041

وی افزود: آن زمان که این زمین را از شهرداری خریداری می کردیم به آنان گفتیم که آیا این زمین مشکلی ندارد چون ما قصد داریم خانه ای در آن احداث کنیم که عوامل شهرداری در جوابمان گفتند: نه، هیچ مشکلی وجود ندارد.

این شهروند کردکویی ادامه داد: اما بعد از گذشت چند سال وقتی به شهرداری مراجعه کردیم تا پروانه ساخت بگیریم در جوابمان گفتند: خانه شما در حریم قرار دارد و پروانه ساخت به شما تعلق نمی گیرد.

این شهروند کردکویی در جواب این سوال ما که چرا برای دریافت پروانه ساخت همان زمان به شهرداری مراجعه نکردید، گفت: سال 91 شروع به ساخت این خانه کردیم، حدود 2 سال است که به ما گیر می دهند و برای دریافت پروانه ساخت با مشکل روبرو هستیم.

IMG_20151224_005031

وی اظهار داشت: تمامی همسایه های ما در این کوچه از نعمت برق و گاز برخوردارند اما ما و خانه برادرشوهرم از این نعمات برخوردار نیستیم.

این بانوی کردکویی گفت: چون نتوانستیم پروانه ساخت بگیریم به همین منظور اداره برق و اداره گاز، برق و گاز در اختیار ما قرار نمی دهند.

وقتی سراغ خانواده برادرشوهرش را که همسایه دیوار به دیوار آنها هستند را گرفتیم، گفت: فرزندان آنان به دلیل سردی بیش از حد خانه دچار سرماخوردگی شدید شده و چند روزی را به خانه پدر و مادر خود رفتند تا سرماخوردگی آنان خوب شود.

وی گفت: در فصل سرما به دلیل نبود برق فرزندان ما که هر دو کوچک می باشند به شدت از گرما رنج می برند و به موازات آن در فصل سرما به دلیل سرمای شدید خانه به شدت آزار می بینیم.

IMG_20151224_005051

این بانوی محله لاله باغ خاطرنشان کرد: ما هم دوست داریم در آسایش، آرامش، رفاه و راحتی زندگی کنیم، فرزندان ما هم حق دارند تا همانند دیگر کودکان این شهر طعم رفاه و راحتی را بچشند.

خانم کمالی همچنین اظهار داشت: از مسئولین می خواهیم که به ما هم که از شهروندان همین شهر هستیم توجه کنند و نگاهی به وضعیت زندگی ما هم بیاندازند تا فرزندان ما هم کمی طعم گرما را در این زمستان سرد بچشند.

ان شاءا… در روزهای آینده به سراغ عزیزانمان در شهرداری، اداره برق و اداره گاز خواهیم رفت تا علت اصلی این موضوع مهم را دریابیم و زوایای آن باخبر شویم.

امیدواریم مسئولین زحمتکش شهرستان کردکوی که مطمئنا جز رفاه، آسایش، آرامش و راحتی چیز دیگری را برای مردم این شهرستان طلب نمی کنند برای رفع مشکل این خانواده که زمستانی سرد را در پیش دارند قدم های بزرگ و ارزشمندی بردارند.

IMG_20151224_005044

IMG_20151224_005047

IMG_20151224_005049

IMG_20151224_005106

IMG_20151224_005114

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.