1393-06-18 14:58
1460
0
2585
کارشناس توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان کردکوی:

باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از کودکی نهادینه کنیم

دومین جلسه انجمن کتابخانه و نهضت مطالعه مفید با همت نهاد کتابخانه عمومی کردکوی و با حضور اعضای این انجمن در شرکت توزیع نیروی برق کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا ، علی سلیمی خورشیدی مدیر کتابخانه عمومی کردکوی در این جلسه گفت: پیگیری مشکلات کتابخانه روستایی النگ، اجرای طرح شادک (شبکه اجتماعی دوستداران کتاب) در شهرستان و عضویت کارمندان ادارات، نهادها، دانش آموزان و دانشجویان در کتابخانه عمومی به منظور اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

IMG_6845

سلیمی خورشیدی با بیان این نکته که در سیستم کتابخانه عمومی کردکوی با دو قشر اداری و کارگری روبرو هستیم، اظهار داشت: معتقدیم نهادینه کردن موضوع کتاب و کتابخوانی در بین این دو گروه امری بسیار مهم و ضروری می باشد که می تواند مورد استفاده خود این افراد در تمامی مراحل زندگی قرار گیرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: کسی که از نظر فکری، تخصصی و اعتقادی کمبود نداشته باشد در فضای اداری هم به خوبی می تواند به مردم خدمات رسانی کند.

باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از کودکی نهادینه کنیم

 

kordkuy-206

احمد شریعت نیا کارشناس توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان کردکوی در این جلسه گفت: برای اینکه کودکان را علاقمند به کتاب و کتابخوانی کنیم ساعات کتابخوانی را در مدارس ایجاد کنیم تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در بین آنان نهادینه کنیم.

شریعت نیا افزود: اکثر کتابخانه های ادارات و نهادها دست نخورده و بلااستفاده می باشد که علت آن نبود کتابهای مفید و ارزشمند و تخصصی است.

کارشناس توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان کردکوی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اگر فضایی مناسبت برای دریافت کتابهای تخصصی در ادارات و نهادها ایجاد کنیم کارکنان برای رفع نیازهای تخصصی و علمی خود به این کتابخانه ها مراجعه کرده و نواقص و کاستی های خود را رفع می کند و در این صورت بهتر و مفیدتر می توانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.