1394-09-17 05:22
714
0
24017

باید فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشی در دانشگاه‌ها ترویج شود

فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی گفت: دانشگاه‌ها آماج توطئه‌های دشمنان هستند و باید فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشی در دانشگاه‌ها ترویج شود تا دشمنان نتوانند نفوذ کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حسین بارانی فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو، فلسفه روز دانشجو را مبارزه با آمریکا به عنوان نماد استکبار دانست و یادآور شد: روز دانشجو یادآور ایستادگی دانشجویان ایران در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

وی رسالت اصلی دانشگاه را تعلیم، تربیت و فرهنگ سازی برشمرد و اظهار کرد: توقع جامعه آن است که دانشجویان دنباله رو و مجری فرمان احزاب و جریان‌های سیاسی نبوده و با انجام کار سیاسی مبتنی بر علم و آگاهی دنباله رو سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

بارانی با تأکید بر اینکه، باید کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها گسترش یابد، خاطرنشان کرد: دشمنان در سال‌های اخیر تلاش بسیار زیادی انجام داده‌اند تا در دانشگاه‌های ما نفوذ کرده و تغییر تفکر ایجاد کنند و بدون تردید دشمن نمی‌خواهد دانشگاه‌های ما اسلامی باشند.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) کردکوی در ادامه خواستار گسترش فرهنگ ارزشی در دانشگاه‌ها شد و گفت: دانشگاه‌ها آماج توطئه‌های دشمنان هستند و باید فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشی در دانشگاه‌ها ترویج شود تا دشمنان نتوانند نفوذ کنند.

این دانشجو در خاتمه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و نقش دانشجویان در انتخابات، گفت: دانشجویان نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.