1394-09-27 15:04
1232
0
24572

ایران همیشه جایگاه و خواستگاه بزرگان هوشمند بود

معاون فرماندار کردکوی گفت: ما باید در تمامی عرصه ها الگو داشته باشیم. الگوهای از جنس ایثار و از خودگذشتگی و جوانمردی و مردم مداری که بسیار مهم می باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حسین احمدی معاون فرماندار کردکوی در مراسم تجلیل از کودکان نابغه کردکویی مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی و چرتکه ای مالزی که در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با عنوان این نکته که ایران همیشه جایگاه و خواستگاه بزرگان هوشمند بود، گفت: ایران همیشه کشور جهان اول بود، هست و خواهد ماند.

وی افزود: امروزه در دانشگاه های مطرح دنیا قانون شفای بوعلی سینا را تدریس می کنند و ما ایرانیان باید به خود ببالیم.

احمدی بااشاره به این نکته که از تفکر ایرانی امیرکبیر ساخته می شود، اظهار داشت: ملت آگاه با آگاهی که دارند جامعه را نجات می دهند.

معاون فرماندار کردکوی خاطرنشان ساخت: در تمامی عرصه ها نمونه های زیادی داریم. انقلاب ما و نظام ما نمونه های زیادی دارد که مایه افتخار ما هستند.

وی با اشاره به رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی شهید مدافع حرم حاج اسماعیل زاهدپور گفت: شهدای عزیزمان الگوهای عملی بزرگ و ارزشمندی هستند که باید به آنان افتخار کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: ما باید در تمامی عرصه ها الگو داشته باشیم. الگوهای از جنس ایثار و از خودگذشتگی و جوانمردی و مردم مداری که بسیار مهم می باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.