1393-06-07 14:58
4950
0
1894

افتتاح خانه عالم روستای میاندره کردکوی + تصاویر

خانه عالم روستای میاندره روز گذشته بمناسبت هفته دولت با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، امام جمعه و فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی و مردم خداجو و مومن در این روستا افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت الاسلام غلامحسین محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی در این مراسم ضمن تبریک ایام هفته دولت و هفته کرامت گفت: یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی احداث خانه عالم در مناطق محروم می باشد.

وی با بیان این موضوع افزود: سالها قبل کلید احداث خانه عالم روستای میاندره توسط حجت الاسلام نجفی ریاست وقت اداره تبلیغات اسلامی کردکوی زده شد که خوشبختانه به همت دهیاری، شورای اسلامی و مردم روستای میاندره این پروژه به مرحله بهره برداری رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی مردم میاندره را مردمی انقلابی، متدین و ولایتمدار خواند و اظهار داشت: مردم این روستا دارای پیشینه غنی و پیشرو در تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی غرب گلستان می باشند.

وی افزود: جا دارد از زحمات اهالی روستای میاندره، دهیار محترم و تمام کسانی که در ساخت خانه عالم که یقینا مکانی برای تبلیغ اسلام خواهد بود قدردانی نمایم.

حجت الاسلام محمودی با عنوان این مطلب که مردم در توسعه و سازندگی شریک اند، خاطرنشان کرد: مردم در تمامی حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی کشور نقش بسزایی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی در خصوص این پروژه افزود: خانم عالم روستای میاندره در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع با زیربنای ۷۵ مترمربع و با هزینه ۲۰ میلیون تومان ساخته شده است که بزودی با استقرار روحانی محل به همراه خانواده، امیدواریم منشا خیر و برکت در این روستا باشد.

برای ساخت خانه عالم روستای میاندره مبلغ ۱۵ میلیون تومان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و ۵ میلیون تومان بواسطه کمک های مردمی هزینه بعمل آمده است.

خانه عالم روستای میاندره سومین خانه عالم در شهرستان کردکوی می باشد.

از بین ۳۰ روستای شهرستان کردکوی ۱۰ روستا دارای روحانی می باشند که از این ۱۰ روستا، ۴ روستا دارای روحانی بومی می باشند.

میاندره روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کردکوی در استان گلستان که دارای حدود ۲۰۰۰ نفر جمعیت و ۴۰۹ خانوار می باشد.

miandarreh (1)

miandarreh (2)

miandarreh (3)

miandarreh (4)

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.