1394-10-04 09:43
1083
0
25003
هفتمین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس؛

اخبار آخرین روز ثبت نام داوطلبین مجلس در مرکز انتخابیه غرب استان + تصاویر

آخرین روز از ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز انتخابیه حوزه کردکوی (غرب استان گلستان) دارای اخبار جدیدی می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، آخرین روز از ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز انتخابیه حوزه کردکوی (غرب استان گلستان) دارای اخبار جدیدی می باشد.

1451021161_dsc_0087

تعداد نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس در مرکز انتخابیه کردکوی تا ظهر امروز جمعه به 40 نفر رسید

مجتبی جمالی فرماندار کردکوی در گفتگو با مسئول کمیته اطلاع ر سانی ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه کردکوی، گفت: در آخرین روز از ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ظهر امروز جمعه تعداد 4 نفر ثبت نام کردند که در مجموع افراد نام نویسی شده از آغاز ثبت نام تاکنون به 40 نفر رسید.

1451033444_dsc_0007

حمید منوچهری به عنوان عضو هیات بازرسی مرکز حوزه انتخابیه کردکوی منصوب شد

عبدالقدیر کریمی رئیس بازرسی انتخابات گلستان با صدور حکمی حمید منوچهری مرئیس اداره میراث فرهنگی کردکوی را به عنوان عضو هیات بازرسی مرکز حوزه انتخابیه کردکوی منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حمید منوچهری به استناد ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 76 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و در اجرای حکم شماره 123078 مورخ 94/09/16 رئیس محترم هئیت مرکزی انتخابات کشور، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان عضو هئیت بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کردکوی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمامی امکانات موجود و با توجه به درایت و تجارب ارزنده جنابعالی در انجام وظایف محوله، موفق باشید.   

                     عبدالقدیر کریمی

رییس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان

1451025326_dsc_0041

حضور سرپرست فرمانداری ترکمن در محل ثبت نام مرکز حوزه انتخابیه کردکوی

شیرنگی سرپرستی فرمانداری بندرترکمن ضمن دیدار و گفتگو با مجتبی جمالی فرماندار از محل ثبت نام نامزدهای دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بازدید بعمل آوردند.

در این بازدیدهای صورت گرفته هر یک از آنان ضمن عرض خسته نباشید به همکاران و کارشناسان محل ثبت نام از نزدیک در جریان چگونگی و مراحل مختلف ثبت نام از نامزدها قرار گرفتند.

1451035762_789456-6

حضور فرماندار گمیشان در محل ثبت نام مرکز حوزه انتخابیه کردکوی

ضمیر فرماندار گمیشان ضمن دیدار و گفتگو با مجتبی جمالی فرماندار از محل ثبت نام نامزدهای دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بازدید بعمل آوردند.

در این بازدیدهای صورت گرفته هر یک از آنان ضمن عرض خسته نباشید به همکاران و کارشناسان محل ثبت نام از نزدیک در جریان چگونگی و مراحل مختلف ثبت نام از نامزدها قرار گرفتند.

1451036982_dsc01429

ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه همچنان ادامه دارد

مهدی بیدلی دبیر ستاد انتخابات این مرکز  با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان همچنان ادامه دارد و گفت: امروز جمعه 4/10/94 آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس بوده و تا ساعت 16 ادامه می یابد و بعد از این ساعت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. وی افزود: از کلیه داوطلبان نمایندگی مجلس براساس ماده 45 قانون انتخابات تقاضا می شود جهت ثبت نام طی ساعات آینده (ساعت 16 امروز) به فرمانداری کردکوی مرکز حوزه انتخابیه مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: طبق ماده 36 قانون انتخابات، هیات های اجرایی فرعی بلافاصله پس از برگزاری انتخابات معتمدین محلی نسبت به تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای و … تشکیل جلسه داده و حوزه های فرعی طبق برنامه زمانبندی اعلام شده توسط وزارت کشور از امروز نسبت به اجرایی کردن آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.