1395-03-26 13:59
2180
0
33624
سرپرست کشتی فرنگی استان گلستان:

کشتی کردکوی به خاک نشست/ مسئولین با تمهیدات لازم وضعیت کشتی کردکوی را بهتر کنند

سرپرست کشتی فرنگی استان گلستان گفت: بی توجهی، علت اصلی عقب ماندگی کشتی کردکوی می باشد.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا آهنگران سرپرست کشتی فرنگی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار رادکانا، گفت: در تلاشیم تا کشتی گیرانی را در تمامی رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از استان گلستان به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

وی به توان جسمی بالای کشتی گیران گلستان اشاره کرد و افزود: شاهد تمرینات سخت و حرفه ای کشتی گیران هستیم که زیرنظر مربیان خود برای دستیابی به عناوین درخشان در تلاشند.

کشتی کردکوی به خاک نشست

آهنگران با بیان اینکه کشتی کردکوی به خاک نشست، اظهار داشت: بی توجهی به این ورزش اصیل علت عقب ماندگی کشتی کردکوی می باشد.

وی ادامه داد: روزگاری کشتی گیران کردکوی در کشور نامدار و مطرح و در هر رقابتی صاحب عنوان بودند.

مربی کشتی شهرستان کردکوی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بد کشتی کردکوی، اظهار داشت: در رده سنی بزرگسالان کشتی گیری در شهرستان کردکوی نداریم اما در رده سنی نونهالان و نوجوانان چهره های شاخص و درخشانی هستند که آینده ای درخشان دارند.

آهنگران در بخش دیگری از این گفتگو به وضعیت بد بهداشتی و امکانات خانه کشتی در سالهای اخیر اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه حدود یک ماهی می باشد که وضعیت مطلوبی در سالن حاکم شد.

مسئولین با تمهیدات لازم وضعیت کشتی کردکوی را بهتر کنند

وی از عدم وجود انگیزه در کشتی گیران گلستان خبرداد و افزود: تقاضا دارم مسئولین با تمهیدات لازم وضعیت کشتی کردکوی را بهتر کنند تا کردکوی به جایگاه واقعی خود دست یابد.

سرپرست کشتی فرنگی گلستان به حضور تیم ملی کشتی در کردکوی اشاره کرد و گفت: حضور تیم ملی کشتی ایران در کردکوی انگیزه ای مضاعف بین کشتی گیران ما ایجاد کرد.

مسئولین شهرستان رسم مهمان نوازی را خوب بجا نیاوردند

آهنگران با اشاره به حضور کمرنگ مسئولین در اردوی تیم ملی کشتی در شهرستان کردکوی، اظهار داشت: اعضای تیم ملی، نماینده های کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی می باشند که مسئولین ما می توانستند باتوجه به حضورشان در کردکوی رسم مهمان نوازی را بهتر از این بجا آورند.

وی تصریح کرد: حضور مسئولین در خانه کشتی مایه دلگرمی کشتی گیران کردکوی است.

** امکانات کشتی در شهرستان کردکوی وجود ندارد

جهان پهلوان قربان توان پیشکسوت کشتی و قهرمان سوم جهان در کشور ژاپن در سال 52 در گفتگو با خبرنگار رادکانا، با بیان اینکه امکانات کشتی در شهرستان کردکوی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر مسئولان ما قدمهای بزرگ و تأثیرگذاری برای اهالی کشتی بردارند مطمئنا کشتی گیران ما باانگیزه و اراده بیشتری در صحنه های استانی، ملی و بین المللی ظاهر خواهند شد.

IMG_8374

متأسفانه مسئولین چنان ارزشی برای ورزشکاران ما قائل نیستند

پیشکسوت کشتی کردکوی با اشاره به اینکه متأسفانه مسئولین چنان ارزشی برای ورزشکاران ما قائل نیستند، گفت: اگر شاهد حمایت های همه جانبه مسئولین از کشتی گیران گلستان بودیم امروز کشتی گلستان به روزهای غرورآفرین خود بازمی گشت.

توان با بیان اینکه بارها به اداره ورزش و جوانان اعلام کردیم کشتی گیران شهرستان کردکوی را مورد حمایت بیشتری قرار دهند، خاطرنشان ساخت: در شهرستان کردکوی کشتی گیرانی داریم که اگر بر روی آنان هزینه شود در سطح ملی و بین المللی خواهند درخشید.

کشتی گیران ما پشتوانه نداشته باشند هیچوقت رشد نخواهند کرد

وی افزود: کشتی کردکوی باید به دوران طلایی خود بازگردد.

وی ادامه داد: اگر در کشتی گیران حمایت و انگیزه و اراده وجود نداشته باشد مطمئنا نمی توانند به قله افتخار دست یابند.

قهرمان پیشکسوت کشتی تصریح کرد: امروز باحضور ریاست جدید ورزش و جوانان و هیئت کشتی تلاش می شود تا کمبودها و کاستی های ورزش کشتی مرتفع شود و شاهد پیشرفت روزافزون کشتی گیران شهرستان کردکوی باشیم.

رسانه ها مسئولین را با ورزشکاران همراه کنند

توان در بخش دیگری از این گفتگو به نقش رسانه ها در پیشرفت و توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: از رسانه ها می خواهم تا مسئولین را با ورزشکاران همراه کنند.

وی افزود: اگر مسئولین بخواهند کشتی کردکوی به روزهای درخشش خود بر میگردد و این مستلزم تلاش رسانه هاست تا آنان را با ورزش و ورزشکار همراه کنند.

شجاعت در کشتی حرف اول را می زند

قهرمان پیشکسوت کشتی ایران شجاعت در کشتی را مهم ترین عامل موفقیت کشتی گیر دانست و عنوان کرد: کشتی گیر باید شجاعت داشته باشد.

وی تأکید کرد: اگر روحیه کشتی گیر خراب باشد نمی تواند بر روی تشک کشتی برود اما اگر با شجاعت بر روی تشک برود وحشتی در چهره اش پدیدار نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.