1399-08-17 17:57
1359
0
71454
خبر خوش رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله به ورزشکاران فاقد مسکن:

ورزشکاران فاقد مسکن کلاله، صاحب خانه می شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله گفت: ورزشکاران فاقد مسکن شهرستان ، صاحب مسکن می شوند.

به گزارش گلستان ما، هادی واحدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با حضور قاسم برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ، از پروژه های ورزشی شهرستان کلاله بازدید شد.

واحدی گفت: ان شاء الله با حمایت مسئولین ورزش استان و به خصوص پیگیریهای دکتر آریانپور، نماینده شرق گلستان، ان شاء الله زمین چمن موجود در روستای کوسه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله اضافه کرد: هم اکنون کار نصب چمن این زمین به اتمام رسیده و کار گراور ریزی آن هم بعد از پایان بارشهای پیش بینی شده انجام خواهد شد و ان شاء الله پیگیر فنس کشی آن هستیم که امیدواریم افتتاح این زمین ورزشی در دهه مبارک فجر انجام شود و ورزش کاران خوب شهرستان از این زمین استفاده کنند.

وی در خصوص ویژگیهای این زمین چمن گفت: چمن استفاده شده در زمین چمن روستای کوسه، از بهترین چمنهای موجود بوده و سومین زمین چمن خوب استان می باشد.

هادی واحدی در خصوص برنامه های حمایتی این اداره از ورزشکاران هم گفت: با توافق نامه ای که با اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شد، پیگیر این هستیم که همه ورزشکاران دارای نشان ملی و جهانی و قهرمانان شهرستان که فاقد مسکن هستند؛ صاحب خانه شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله اضافه کرد: لیست ورزشکاران و قهرمانان شهرستان تهیه شده و مقرر شده یا زمین در اختیار آنها گذاشته و یا اگر خودشان زمین داشتند؛ تسهیلات به آنها واگذار شود.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.