1399-12-08 16:24
1165
0
73425

هفته چهاردهم کورس اسبدوانی زمستانه کشور در گنبدکاووس به پایان رسید

هفته چهاردهم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما، روز نخست هفته چهاردهم مسابقات سوارکاری پاییزه گنبدکاووس با معرفی چابکسواران برتر در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس به کار خود پایان داد. این رقابت‌ها به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده اینترنتی برگزار شد.

49 راس اسب از نژاد‌های ترکمن، دوخون، تروبرد در 6 دور هزار و هزار و 650 متر رقابت کردند و در نهایت کمال دالیجه عطا با اسب سهیل‌خان در دور نخست، با اسب شین‌تیا در دور دوم و با اسب سان استار در دور سوم عنوان نخست را از آن خود کرد.

امین محمدی نیز در دور چهارم با اسب دستینی و در دور ششم با اسب ماسانیا بر سکوی نخست ایستاد و در دور پنجم این رقابت‌ها نیز با برتری آرمین آق‌آتابای با اسب کی‌دو به پایان رسید.

در پایان این هفته از رقابت‌ها به چابکسواران برتر و مربیان و مالکان اسب‌های پیروز در مجموع مبلغ یک میلیارد و 346 میلیون و 800 هزار ریال جایزه اهدا می‌شود.

در رقابت‌های هفته پانزدهم 57 راس اسب از نژاد ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار، هزار و 200، هزار و 500 و هزار 650 متر با هم رقابت می‌کنند و قرار است به سوارکاران، مربیان و مالکان اسب‌های برتر نیز در مجموع مبلغ یک میلیارد و 358 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.