1399-08-10 06:35
1477
0
71297
طی مسابقه ای جذاب؛

هفته هشتم کورس اسبدوانی پائیزه کشور در آق قلا برگزار شد

هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، در هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور بعدازظهر جمعه 57 راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 6 دور 1000، 1200 و 1550 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده اینترنتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب آلبارس زودتر از خط پایان گذشت و طاهر گوگ نژاد با اسب شهیار فریدونی و سراج الدین اندروا با اسب ایران دوکا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب دورا نفر نخست از خط پایان گذشت و جواد آچاک با اسب یوپک و بنیامین جرجانی با اسب کالکشن به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که یونس اورکلی با اسب تم تن موفق به کسب مقام اول شد و نیما اونق با اسب سامیرا و ابراهیم قره داشلی با اسب بلک لیدی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس دو به مسافت 1200 متر شکل گرفت که قربان محمد اودک با اسب سیتی دنسر زودتر از خط پایان عبور کرد و عبدالحلیم قبادی با اسب هاکتان و پیمان قلرعطا با اسب جان بابا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس 6 به مسافت 1550 متر با یکدیگر رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب صاحب جمال نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب لومومبو و محمد خوجملی با اسب آذاراکس نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس چهار به مسافت 1550 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب جولگا موفق به کسب عنوان نخست شد و نیما اونق با اسب جان دی وان و قربان محمد اودک با اسب می هان به ترتیب دوم و سوم شدند.

هفته نهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور جمعه 16 آبان بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.