1399-08-16 11:54
1491
0
71422

هفته نخست لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری گرگان گام نخست را با پیروزی برداشت

تیم شهرداری گرگان در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال در سالن بدون تماشاگر آزادی تهران مقابل تیم صنعت مس رفسنجان با حساب 88 بر 78 به برتری رسید.

به گزارش گلستان ما؛، تیم شهرداری گرگان در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال عصر پنجشنبه 15 آبان در سالن بدون تماشاگر آزادی تهران مقابل تیم صنعت مس رفسنجان قرار گرفت و در نهایت در وقت اضافی با حساب 88 بر 78 به برتری رسید.

این بازی مهیج و دیدنی در پایان وقت عادی با نتیجه 72 بر 72 مساوی به پایان رسیده بود. نیمه نخست اما با حساب 38 بر 36 به سود گرگانی ها رقم خورده بود.

شاگردان مهران شاهین طبع با ترکیب ابتدایی سینا واحدی، کیوان ریاعی، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی و پری پتی وارد زمین مسابقه شدند که پتی در همان ثانیه های نخست به علت گرفتگی عضله پا از زمین خارج شد.

محمد جمشیدی با کسب 41 امتیاز و 8 ریباند موثرترین بازیکن میدان بود. ضمن اینکه روزبه ارغوان، سینا واحدی و علیار نجفی  اثرگذاری 19 را به نام خود ثبت کردند.
لازم به ذکر است بازی دوم تیم شهرداری گرگان که قرار بود عصر فردا (جمعه) در مقابل آفتاب اهواز به میدان برود به علت انصراف تیم خوزستانی برگزار نخواهد شد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.