1401-02-25 12:27
1010
0
79998
طی برگزاری مجمع انتخاباتی؛

مهدی احمدی رییس هیئت هاکی گلستان شد/ انتقاد کاپیتان تیم ملی از وضعیت هاکی در گلستان

مهدی احمدی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات هاکی گلستان چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات ورزشی استان اتتخاب شد.

به گزارش گلستان ما، در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی گلستان که به ریاست بهرام قدیمی رییس فدراسیون در سالن اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، مهدی احمدی از میان ۱۹ رای ماخوذه، ۱۱ رای را به خود اختصاص داد.

پس از رای گیری اعضای حاضر، آرای خود را در خصوص هیات رییسه پیشنهادی رییس جدید در صندوق انداختند که از ۱۹ رای ماخوذه، طاهره آسیایی، معصومه رباعی و علی دهخدا را هر کدام با ۱۴ رای به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه‌دار و کارشناس خبره و محسن مکی و محبوبه علی‌بیکی را به ۱۳ و ۱۴ رای به عنوان ۲ عضو دیگر هیات رییسه انتخاب شدند.

هاکی گلستان در حالت نیمه تعطیل قرار دارد

 در این مجمع نوید طاهری راد کاپیتان تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ورزشکاران مرد گلستان اظهار کرد: هاکی گلستان همیشه سرآمد و قطب این ورزش در کشور بوده است اما متاسفانه 80 درصد از توانش تعطیل بوده است.

وی اضافه کرد: دوره ریاست طبرسا نزدیک به یک سال تمام شده و نیازمند این بودیم تا انتخابات هر چه سریعتر برگزار شود و برنامه ریزی های صحیح برای رشد ورزشکاران صورت پذیرد 

هاکی رشته ای مظلوم است

رییس فدراسیون هاکی نیز ابراز کرد: برنامه ریزی های مناسبی برای پیشرفت این رشته ورزشی صورت گرفته که یکی از اتفاقات ویژه را می توان ایجاد استادیوم ویژه هاکی چمن و برگزاری اردوهای مختلف دانست.

بهرام قدیمی با اشاره به تلاش برای تقویت ساختار هاکی تصریح کرد: بودجه هاکی در سال گذشته حدود 3 میلیارد تومان بوده که به نسبت هزینه ها برای توانمند سازی بهتر پایین بوده اما سعی داشته ایم در کنار بودجه های دولتی 350 هزار دلار اعتبار از کنفدراسیون آسیا جذب نماییم.

وی هاکی را رشته ای مظلوم و نیازمند توجه دانست و گفت: تلاش داریم تا با برنامه ریزی صحیح هاکی را جزو سه رشته برتر و پر هوادار کشور قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.