1399-06-12 14:10
1598
0
70176
کارگزار گلستانی فوتبال در اروپا؛

مسوولان هیئت فوتبال استان رده های پایه را نابود کرده اند/ خرید امتیاز از استان دیگر باعث سرخوردگی بازیکنان بومی می شود

تجری با بیان اینکه خرید امتیاز آماده لطمه سنگینی به فوتبال استان می زند، گفت: وقتی سهمیه از استان همجوار خریداری شود از بچه های مازندران هم به تیم اضافه می شوند که این موضوع باعث پشت خط ماندن استعدادهای استان می شود.

به گزارش گلستان ما، با وجود اینکه خرید سهمیه های آماده امروز در فوتبال حرفه ای منسوخ شده چرا که این موضوع مورد استقبال اهالی ورزش آن منطقه قرار نمی گیرد اما باز هم یک تصمیم غلط دیگر می تواند لطمه سنگینی را به ورزش و فوتبال استان بزند.

در روزهای گذشته مسوولان اقتصادی و ورزش استان برای حضور در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور اقدام به خرید سهمیه استان همجوار کردند که این موضوع مورد انتقاد برخی از مدیران ورزشی بخش خصوصی گلستان قرار گرفت.

وحید تجری در گفت و گو با گلستان ما، اظهار کرد: مسوولان باید تیمی را مانند امید گلستان با شرایط بچه های گلستانی پرورش دهند تا بتوان به رشد استعدادها در گلستان امیدی داشت.

مدیرعامل سابق باشگاه امید گلستان خاطرنشان کرد: وقتی شما امتیازی از یک استان خریداری کنید باید برای آوردن بازیکن نیز هزینه کنید که بارمالی را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه خرید امتیاز آماده لطمه سنگینی به فوتبال استان می زند، افزود: وقتی سهمیه از استان همجوار خریداری شود از بچه های مازندران هم به تیم اضافه می شوند که این موضوع باعث پشت خط ماندن استعدادهای استان می شود.

تجری با انتقاد از فعالیت های هیئت فوتبال گلستان عنوان کرد: با این تصمیم هیئت فوتبال تیم های پایه را نابود می کند بعد از امید گلستان هیچ تیمی در استان در رده های پایه رشد نکرد چرا که با این مسوولان فوتبال رده های پایه به جایی نخواهد رسید.

کارگزار گلستانی فوتبال اروپا گفت: از مسوولان فوتبال گلستان هیچ حمایتی ندیدیم در چند وقت گذشته قصد داشتیم با همکاری آکادمی ترکیه برای گلستان کاری کنیم اما حمایت نکردند مشکل ما هیئت فوتبال و برخی مربیان هستند که برای بچه ها دل سوز نیستند که با این شرایط فوتبال استان به هیچ وجه پیشرفت نمی کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.