1395-03-30 12:59
2140
0
33794
برای حضور پرقدرت در لیگ برتر؛

قرارداد بازیکن گلستانی صنعت نفت آبادان تمدید شد + تصاویر

مدافع مینودشتی فصل پیش تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته قراردادش را با این تیم یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، بر این اساس «مجتبی ممشلی» دفاع چپ مینودشتی برزیلی های آبادان یک فصل دیگر و این بار در بالاترین سطح باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر در معیت این تیم خواهد بود.

minookhabar30 2

صنعت نفت آبادان فصل گذشته با هدایت «نادر دست نشان» موفق شد در هفته آخر رقابت های لیگ دسته یک با شکست 2 - 1 فجر سپاسی آخرین سهمیه این لیگ برای حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب نماید.

این تیم محبوب آبادانی پس از سه فصل دوری از رقابت های لیگ برتر مجددا از فصل جاری در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

 قطعا حضور «مجتبی ممشلی» در تیم محبوب «جناب خان»، تقابل با ستارگان سرخابی و در تیر رس چشمان تیز بین «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی جذابیت های این فصل لیگ برتر را برای شهروندان مینودشتی و گلستانی دو چندان خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ «مجتبی ممشلی» اصالتا اهل روستای «القجر» مینودشت است. پدرش «فضل ا... ممشلی» هم اکنون جنب ایستگاه تاکسی های خطی این روستا نونوایی دارد.

این بازیکن 28 ساله - متولد سال 67 - فوتبال خود را زیر نظر «علی محبوب نیا» در تیم «امداد» مینودشت آغاز کرده است. نیروی زمینی تهران و گسترش فولاد تبریز - در دسته دو - تیم های بعدی مجتبی ممشلی بودند.

پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود تا با نظر مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال تهران به عضویت باشگاه «پارسه» تهران درآمد. همراه با این تیم با شکست تیم فولاد خوزستان به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در فصل 94 - 93 صعود کرد و در این مرحله با قبول شکست 2 - 4 برابر استقلال امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی تهران از ادامه رقابت ها بازماندند.

در رقابت های فصل 94 - 93 لیگ آزادگان همراه با پارسه در مکان چهارم - با 3 امتیاز کمتر از صعود به پلی آف لیگ برتر باز ماندند - گروه دوم قرار گرفت.

در پایان فصل - بعد از 3 سال عضویت در این تیم - به همراه دیگر هم تیمی خود یعنی «محمد شادکام» به عضویت زرد پوشان آبادانی در آمدند.

این بازیکن با پشتکار خود در 32 بازی فصل گذشته لیگ آزادگان برای صنعت نفت به میدان رفت تا یکی از عوامل کلیدی صعود تیم به لیگ برتر نام بگیرد.

درخشش این بازیکن به حدی بود که جزو نامزدهای برترین مدافع چپ لیگ یک ایران در نظر سنجی سایت " دی اسپورت " قرار گرفت.

minookhabar30 3

minookhabar30 3

minookhabar30 3

minookhabar30 3

minookhabar30 3

minookhabar30 3

minookhabar30 3

minookhabar30 3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.