1393-08-26 16:42
2290
1
5914
سه بازی و دو باخت :

شهرداری گرگان باز هم باخت / بهانه های تکراری کبیر شروع شد : تیم دیر بسته شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین دیدار خود برابر تیم ذخیره های مهرام نیز شکست را پذیرا شد.

به گزارش گلستان ما ؛ هفته سوم مسابقات بسکتبال کشور امروز برگزار شد و تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف تیم قدرتمند مهرام رفت هر چند که مهرام با نیروهای ذخیره و جوان خود به میدان امد.

البته شهرداری هم در این دیدار 4 بازیکن خود را یعنی مجتبی‎ بنی‎عقیل، هادی دهقان، بابک نظافت و پویا تاجیک را به همراه نداشت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این بازی با نمایش یک بازی بسیار ضعیف بازی را با نتیجه 76 بر 48 به تیم بسکتبال مهرام تهران واگذار کرد و دومین شکست این فصل را پذیرا شد.

اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان  بهانه های تکراری خود را اعلام کرد و گفت : تیم دیر بسته شد و از این حرفها که سالهای گذشته نیز بعد از هر بازی زده می شد اما ای کاش حداقل اگر تیم می باخت جوانان گرگانی چون یاسین کلاسنگیانی و سعید صالحی در آن بازی می کردند تا تجربه لازم را کسب کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

mohamad

بچه های این شهر باید تو خانه بشینن یا برن تیم های دسته دو بازی کنن تا اقای کبیر ب فکره جوان های شهرهایی دگ بشه تا بخاد پدیده لیگ و معرفی کنه !!!! تیمی ک با 30 تا مخاد ببازه خوب بزارین با بچه های این شهر ببازن بخدا هیچکس ناراحت نمشه ولی اینجوری دگ نمشه تحمل کرد !!!!!

0
0
پاسخ
1393-08-27 09:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.