1399-07-25 10:20
1290
0
71037

شهرداری گرگان آماده حضور قدرتمند در لیگ برتر بسکتبال/ شهرداری نوین به حال خود رها نشود

تیم شهرداری گرگان برای حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال آماده می‌شود و شهرداری نوین گرگان هم در لیگ دسته اول حاضر خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از 15 آبان به صورت نیمه متمرکز به میزبانی تهران و بدون حضور تماشاگران آغاز می‌شود.

تمرینات تیم شهرداری گرگان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال از 22 شهریور آغاز شده و این تیم خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

بهنام یخچالی، امیر صدیقی، مبین شیخی، امیرحسین آذری، محمد حسین پور و پدرام فخفوری، بازیکنانی هستند که از شهرداری گرگان جدا شدند، تا کنون محمد جمشیدی، سعید صالحی، سینا واحدی و اشکان جعفری به شهرداری گرگان پیوستند و روزبه ارغوان، کیوان ریاعی، نوید رضایی فر، یاسین کلاسنگیانی، حسن علی اکبری، علیار نجفی، احمد بوستانیان و رهام کبیر قراردادشان را با این تیم تمدید کردند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفته بود چند بازیکن را مد نظر داریم و با توجه به شرایط تیم برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد اما هنوز اتفاقی رخ نداده و توافقی انجام نشده است.

مهران شاهین طبغ در خصوص وضعیت پری پتی ستاره دو فصل اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر، یادآور شد: اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم اولویت با پتی است، طبق قوانین تا پایان فصل می‌توانیم دو بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم.

اما در فصل پیش رو تیم شهرداری نوین گرگان هم به عنوان پشتوانه تیم اصلی در لیگ دسته اول بسکتبال کشور حضور خواهد داشت که هدایت آن را سیدزمان حسینی بر عهده دارد و مهران شاهین طبع به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت خواهد کرد.

تمرینات تیم شهرداری نوین گرگان از سه هفته قبل آغاز شده و تا کنون حدود 60 بازیکن بومی در تمرینات این تیم شرکت کردند تا برای حضور در لیست نهایی مورد بررسی قرار بگیرند.

یقینا حضور مداوم شهرداری نوین گرگان در لیگ دسته اول بسکتبال کشور موحب خواهد شد بازیکنان گرگانی که پشت خط تیم اصلی هستند فرصت بازی در لیگ دسته اول و کسب تجربه را پیدا کنند تا روزی به کمک تیم شهرداری گرگان بیایند.

اما نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد عدم تعیین بودجه برای تیم شهرداری نوین گرگان بوده و به نظر می‌رسد این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است، شهرداری نوین گرگان به عنوان پشتوانه تیم اصلی نباید به حال خود رها شود و در صورت توجه بیشتر به این تیم و حضور مداوم در لیگ‌ دسته اول می‌توان پروژه بازیکن سازی را در این تیم اجرا کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.