1397-12-08 16:02
2072
0
61517
برای پنجمین سال متوالی؛

شهرداری کردکوی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی ۳ نفره ایران شد + عکس

دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی ۳ نفره کاپ آزاد (جام ایثار) درحالی در بندر خمیر استان هرمزگان برگزار شد که تیم شهرداری کردکوی برای پنجمین سال متوالی قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی ۳ نفره کاپ آزاد (جام ایثار) به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان هرمزگان در بندر خمیر برگزار شد.

تیم هایی از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، جیرفت کرمان، رزند کرمان، هرمزگان، شهرستان بندر خمیر، قم تربت حیدریه و کردکوی استان گلستان در این دوره از رقابتها شرکت داشتند.

آقایان رضاعلی مهران، روح اله پاکدل و سیدباقر بنی هاشمی به نمایندگی از شهرستان کردکوی و استان گلستان با افتخار و سربلندی در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

تیم شهرداری کردکوی توانست با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم سیستان و بلوچستان به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

همچنین تیم سیستان و بلوچستان در رده دوم این دوره از رقابتها قرار گرفت.

پیش از این و در دیدار رده بندی دو تیم تربت حیدریه و شهرداری بندر خمیر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تربت حیدریه به پایان رسید و این تیم در جایگاه سوم رقابت ها قرار گرفت.

گفتنی است؛ نمایندگان شهرستان کردکوی برای پنجمین بار متوالیست که عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود می کنند.

تیم شهرداری کردکوی پس از کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابتها با افتخار جهت حضور در بازیهای پاراوالیبال ۲۰۱۹ جهانی چین به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا کسب این افتخار و سربلندی بزرگ را به مردم شهرستان کردکوی و استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.