1399-04-25 14:07
1815
0
69421
برای4سال؛

رزاقیان رییس هیئت سوارکاری گلستان شد/دوپینگ اسب دوانی را نابود کرده است

ناصر رزاقیان با کسب 14 رای 4 سال بعنوان رییس هیئت سوارکاری گلستان انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما، مسعود خلیلی در جلسه انتخاب رئیس هیئت سوارکاری گلستان، اظهارکرد: نگاه به اسب دوانی فقط به ورزش نیست و عده زیادی از هموطنان رزق و روزی خود را از این طریق تامین می‌کنند، لذا اقتصاد این ورزش بسیار مهم است.

رئیس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: اگر در سایر ورزش ها فقط مدال مهم باشد، این ورزش زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، فدراسیون چهار سال است که عضو فدراسیون ورزشی اسب جهان شده و باید پروتکل ها و استانداردها را رعایت کنیم در غیر این صورت سرمایه‌گذاری به جایی نخواهد رسید.

وی، افزود: آورده ادارات کل ورزش و وزارت در مورد اسب دوانی قابل توجه نیست و با شعار نمی توان گفت که مهد اسب دوانی هستیم بلکه باید آن را در عمل اثبات پاک کنیم.

خلیلی با بیان اینکه وقتی اسب دوانی از خود جا و مکان ندارد چگونه می توان گفت مهد ورزش هستیم، اذعان کرد: استخر، ورزشگاه و غیره برای رشته های مختلف داریم و برای اسب دوانی هم باید مجموعه ای در اختیار استان باشد چرا که با اجاره کار پیش نمی‌رود.

رئیس فدراسیون سوارکاری، بیان کرد: به جای اینکه انرژی را صرف همدیگر کنیم باید آن را برای کار مثبت در زمینه اسب دوانی هزینه کرد،می توان از ظرفیت استاندار و نمایندگان در این زمینه استفاده کرد تا مجموعه ها را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه باید رفتار صحیح سازمانی داشته باشیم، گفت: مدیریت یعنی جنگ و باید زیر فرماندهی یک شخص انسجام ایجاد شود و از تک روی ها به شدت پرهیز کنیم.

خلیلی با اشاره به مشکلات قانونی و حسابرسی ها، یادآورشد: هیچ جای کشور نمی بینیم که ترنور مالی در یک نهاد عمومی غیردولتی وجود داشته باشد ولی حسابرسی روی آن گزارش ندهد، این اشکال قانونی است که باید سریعتر برطرف شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری، متذکرشد: باید ساختار اسب دوانی تغییر کند، اسب دوانی گلستان بزرگ شده اما پیکره هیئت سوارکاری خیلی کوچک است.

وی، تصریح کرد: چارت سازمانی خوب با حضور نیروهای جوان هم به کارگیری شود و در زمینه‌های مختلف برنامه آموزشی، مالی، سیستم اطلاعاتی و غیره ساختارها درست شود.

خلیلی با بیان اینکه دوپینگ اسب دوانی را نابود می کند، تصریح کرد: ۶۴۷ میلیون تومان جریمه دوپینگ اسب دوانی بوده که مجموعاً ۶ نفر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جریمه داشتند که باید در این زمینه همت انجام داد زیرا وزش اسب دوانی غیرشرعی شده و ممکن است به جای «پیش‌بینی» عنوان قمار را روی آن بگذارند.

در پایان ناصر رزاقیان با کسب 14 رای 4 سال بعنوان رییس هیئت سوارکاری گلستان انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.