1394-10-18 11:02
1351
0
25750
رئیس مستعفی هیئت ووشو گلستان:

راغب به کناره گیری نبوم/ مدیرکل ورزش و جوانان استان از من خواست استعفا دهم

سید مهدی حسینی درحالی که دوره چهار ساله‌اش به پایان نرسیده بود از سمت ریاست هیئت ووشو گلستان کنار رفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، عمر ریاست سید مهدی حسینی بر هیئت ووشو گلستان استان دوام زیادی نداشت و وی پیش از پایان دوره چهارساله از سمت خود کناره گیری کرد.

گفته می شود برخی از اهالی ووشو نسبت به عملکرد حسینی انتقاد داشتند و صدای اعتراض خود را به گوش مدیرکل ورزش و جوانان استان رسانده بودند و بهمن طیبی نیز با مشورت برخی اهالی ووشو تصمیم به تغییر رئیس این هیئت ورزشی گرفت.

از آنجا که اعضای مجمع در عزل و نصب رئیس هیئت تعیین کننده هستند، طیبی از حسینی درخواست کرد نامه استعفای خود را به فدراسیون ارسال کند. حسینی که به گفته خود، راغب به کناره گیری نبود از پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان تمکین و نامه استعفای خود را به فدراسیون ارسال کرد.

حسینی چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موافق کناره گیری نبوده است، عنوان کرده بود: مدیرکل ورزش و جوانان از من درخواست کرده بود از سمت خود استعفا دهم و من به پیشنهاد وی این کار را انجام دهم. از آنجا که استعفا باید مورد موافقت فدراسیون نیز قرار می گرفت دکتر علی نژاد (رئیس فدراسیون ووشو) با استعفایم مخالفت کرد و من به ادامه خدمت مشغول شدم.

پس از گذشت چند روز اکنون خبر رسیده که رئیس فدراسیون ووشو با استعفای حسینی موافقت کرده و بدین ترتیب یکی دیگر از روسای غیرورزشی از مسند ریاست کنار رفت.

سیامک مهاجر، قائم مقام و نایب رییس هیئت ووشو استان خبر کناره گیری حسینی را تایید کرده است.

به گفته مهاجر یکی از پیمانکاران شهرداری گرگان به عنوان سرپرست جدید هیئت در نظر گرفته شده که در هفته جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد.

سید مهدی حسینی که تا هفته گذشته مدیریت مخابرات گلستان را بر عهده داشته، در تاریخ بیستم مردادماه ۹۳ با کسب ۱۶ رای از ۱۹ رای ماخوذه به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیئت ووشو گلستان انتخاب شده بود که عمر مدیریت وی پس از ۱۷ ماه به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.