1394-10-24 16:03
1862
0
26073
لیگ برتر فوتسال استان گلستان؛

رأی دیدار جنجالی نیلکوه و شهدا جلین اعلام شد / همه‌چیز مهیای صعود نیلکوه به لیگ زیرگروه کشوری

کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان گلستان رأی خود را درباره دیدار دو تیم نیلکوه گالیکش و شهدا جلین صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، از سری مسابقات لیگ فوتسال استان گلستان تیم «نیلکوه» گالیکش در هفته دوازدهم این رقابت‌ها میهمان تیم «شهدای جلین» بود.

این بازی با جنجال تماشاگران و بازیکنان تیم جلین در حالی که 5 بر 4 به نفع تیم میزبان در جریان بود در لحظات پایانی نیمه‌تمام باقی ماند.

پس‌ازآن کمیته انضباطی هیئت فوتسال استان گلستان با بررسی وقایع روی‌داده در این بازی نتیجه این دیدار را 3 بر صفر به نفع تیم فوتسال «نیلکوه» گالیکش اعلام کرد.

گفتنی است بر اساس حکم کمیته انضباطی محمد عرب مربی نیلکوه 5 جلسه از همراهی تیمش محروم و 3 میلیون ریال جریمه نقدی شد. حسین آشور فارسیانی بازیکن تیم نیلکوه نیز 4 جلسه از همراهی تیم محروم و ملزم به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی شد.

شایان‌ذکر است یک هفته به پایان این دوره از مسابقات شهدای ولاغوز کردکوی با 32 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به لیگ زیرگروه کشوری سعود کرده است.

نیلکوه گالیکش نیز با 25 امتیاز رده دوم جدول را از آن خودکرده و بالاتر از «امور مالیاتی» و «فلز طبرستان» تیمهای گرگانی که 23 امتیازی دارند قرار دارد.

جمعه هفته جاری «نیلکوه» میهمان تیم «امور مالیاتی» گرگان است و در صورت پیروزی در این دیدار به‌عنوان تیم دوم استان گلستان به لیگ زیرگروه کشوری سعود خواهد کرد.

«فلز طبرستان» دیگر تیم 23 امتیازه این گروه که شانس سعود به لیگ زیرگروه کشوری را دارد نیز در شهر جلین میهمان تیم ته جدولی پیام جلین است که برای ماندن در سوپر لیگ فوتسال گلستان چاره‌ای جر پیروزی در این دیدار ندارد.

nilkooh849 1

اسامی تیم نیلکوه گالیکش ایستاده از راست: محمد عرب (سرمربی)، حسین صباغیان (دروازه‌بان اول تیم)، رسول فروتن، سید اصغر حسینی، مجتبی عرب (دروازه‌بان دوم تیم)، امین سجادی، محمد عرب، حسین عرب و حسن وزیری، نشسته از راست: عماد خانی راد، اسرافیل وزیری، رسول عرب، صابر آدینا، هادی نوروزی و حسین آشور فارسیانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط:

سرمربی گالیکش آغاز کننده پروژه بر هم زدن بازی بود/ تماشاگران جلینی در پی حرکت زشت سرپرست گالیکش وارد زمین شدند

 

همه آنچه که در جلین گذشت / فوتسالیست های گالیکش زیر مشت و لگد تماشاگران / مسئولان پیگیر و پاسخگو باشند + تصاویر

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.