1394-10-22 15:56
1889
0
25977

تحلیل و بررسی اسب های حاضر در هفته 21 مسابقات زمستانه کورس کشور

يك كارشناس مسابقات كورس اسبدواني ، تحليل خود را از مسابقات اسبدواني این هفته کشور در گنبد برای ما ارسال كرده است كه تقديم نگاه خوانندگان مي كنيم.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، در مورخه ۹۴/۱۰/۲۴ روز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبد کاووس از سری مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه کشور شاهد ۷ دور در مسافت ۱۰۰۰ متری خواهیم بود.

در دور اول که اسب های شرکت کننده در نژاد ترکمن، سن ۳ تا ۴ سال در امتیاز مبتدی و نبرده می باشند، اسب سنرومن که مربی زحمتکش و جوانش امیدوار است دست پر میدان مسابقه را ترک کند، در این دور اسب های اوسر حبیب ایشان و تندباد هم در آمادگی خوبی به سر میبرند.

در دور دوم از این هفته اسب ها در نژاد دوخون ، سن ۳ تا ۴ سال، از امتیاز ۱۶ تا ۲۲، که اسب آیرون لیدی که در هفته قبل هم سرحال و قبراق بود این روزها در آمادگی خوبی قرار دارد که این اسب در مسافت ۱۰۰۰ متر حرف هایی برای گفتن دارد.

دیگر اسب این گروه سحر خاتون است که با کسب عنوان قهرمانی در هفته های قبل این بار نیز هم مربی آن استاد کاکا خوجملی و مالکش غفور اسماعیلی امیدوارند که تکرار قهرمانی را داشته باشند.

دیگر اسب این دور سوانا است که به رغم شرکت نکردن مدتی در کورس، ولی از آمادگی خوبی برخوردار است. در این دور دیگر رقبای مثل المپیک فراری، غزل آماده، و جهان نمای سرحال و سایرین در صورت اشتباه سایرین، از این مقوله یه نحو احسن استفاده خواهند کرد.

در کورس سوم اسب ها در نژاد دوخون از امتیاز۲۴ تا ۳۴، در سن ۳ تا ۸ سال، که اسب فرنیا که هفته قبل در یک گروه بالاتر از این رقبایش، نمایش خوبی را از خود بجای گذاشت و با یورش دیدنی خودش در خط راستای منتهی به خط پایان ، با مربیگری استاد آق ویلی صداقت که به حق یکی از با تجربه ترین مربیان حال حاضر ترکمن صحرا نیز می باشد، عنوان سومی را کسب کرد و بنا به نظر صاحب نظران در این هفته شانس اول قهرمانی است.

در این دور اسب آنیسا که با کمترین دور بهترین نتیجه را کسب کرده با مربیگری مربی جویای نامش که الحق زحمتکش هم است و در روزهای خوبش هم بسر می برد و اسب ریبل ناز که بار دیگر با هنرمندی مربی سرد و گرم چشیده اش میخواهد هنرنمایی جالبی داشته باشد. و بنا به اطلاعات دریافتی از بهتر سدن این اسب در تمریناتش دارد، سایرین از جمله ((تیپ انتل،میس باتور…))هم حتما نمایش خوبی در این روز خواهند داشت این کورس ، کورس تیزو سرعتی خواهد شد.

دور چهارم اسبها در نژادتروبرد داخلی ازسن۳تا۵سال، از امتیاز ۱۶تا۲۰، که اسب هچ سنت با قهرمانی در هفته قبل همه نگاهای طرفداران را به خود معطوف کرده، که در این دور اسب توماتو هم رقیب سرسختی برای هچ سنت خواهد بود، اسبهای پیشگام وکت دنسر هم در آمادگی خوبی بسر میبرند، پرشین کینگ رقیب سختی هم خواهد شد در این دور برای سایرین ،

دور پنجم اسبها در نژاد دوخون از امتیاز ۳۶تا۴۸،از سن ۳تا۴سال،که در این دور اسبهای اورتیناز واورکاسیا که هفته قبیل نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتنند واسب کومانچی که با کمترین استارت نسبت به سایرین بهترین عملکرد را داشته ،واسب سونا سروین در آخرین دقایق به این دور اضافه شده که در تمرینات بهتر نشان داده ومربی ومالک اسب والونیا،برای تلافی ناکامی هفته قبل تلاش دوچندانی خواهد داشت، اسبهایی یوشیتا ، آنیل وریمن وایلکای مترصد فرصتی هستنند تا از کمترین اشتباه سایرین بیشترین استفاده ممکنه را ببرند.

دور ششم اسبها در نژاد دوخون ، از امتیاز ۵۰تا ۶۲،از سن۳تا۶سال،که اسب پاراکس شانس اول قهرمانی در این دور حساب میشوداما اسبهای یونیک استار وسامر هم برای اسب پاراکس رقیبان سرسختی بشمار میروند که کار مربی تویلی قربانی وتیمش را سخت تر خواهد کرد ، در این دور اسبهای فوندا وفولیا پس مدتی غیبت دوباره به میدان مسابقه باز گشتنند که مربی بزرگی چون نصرت الله خوجملی زحمات زیادی برای این اسبها کشیده است.

بلگ بوگاتی دیگر اسب این گروه برای همه این اسبهای این گروه خطو نشان خواهد کشید که دارای عملکرد وداشتن پدر مادر خوب مزید بر علت است، اسبهای کمینه وبیگبال منتظر اشتباه سایرین هستنند تا بهره کامل را ببرند.

دور هفتم اسبها در نژاد ترکمن ، در سن ۲سال،از امتیاز ۲تا۶سال ، اسب جوهر سنجر شانس اول کسب مقام واسبهای هایلی ومارکیوس هم بیشترین شانس را برای کسب عنوان دارندو در این دور اسب اراس ، ودر این بین مربی جلال ایری از خوب بودن اسبهایش نظر مثبتی دارد…

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.