1403-03-27 12:50
170
0
90388
با معرفی نفرات برتر؛

دومین رویداد پرش با اسب در گرگان برگزار شد

دومین رویداد پرش با اسب استان گلستان در سال ۱۴۰۳ به میزبانی گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، هیئت سوارکاری شهرستان گرگان با همکاری باشگاه سوارکاری شکوه طبیعت دومین دوره مسابقات پرش با اسب را با حضور ۲۰ شرکت‌کننده در چهار رده تمرینی، مبتدی، اسب ترکمن و E برگزار کرد.

 این مسابقات با هدف ارتقاء مهارت‌های سوارکاری و ترویج این ورزش در میان علاقه‌مندان برگزار شد. در پایان، نفرات برتر هر رده موفق به دریافت حکم شدند.

در رده تمرینی، شرکت‌کنندگان با اسب‌های خود توانستند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند و به نتایج قابل توجهی دست یابند و در این رده به ترتیب سارینا کمال غریبی با اسب پهلوان، حسین شاه‌حسینی با اسب آرنیکا، امیرپدرام زنگانه با اسب ژیوان وحمید بسطامی با اسب تورنادو در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

همچنین در رده مبتدی شامل شرکت‌کنندگانی بود که تازه وارد عرصه مسابقات پرش با اسب شده‌اند و توانستند با عملکرد خود نشان دهند که آینده روشنی در این ورزش دارند و در این رده نیز، کوثر غریب با اسب سزار، امیرعلی زنگانه با اسب بچه سنتکس و محمود شکی با اسب شادمان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده اسب ترکمن نیز، که مخصوص اسب‌های این نژاد بود، سوارکاران توانستند توانایی‌های خود و اسب‌هایشان را به نمایش بگذارند و امیرعلی زنگانه با اسب بچه سنتکس و محمد مهدی حسین‌پور با اسب برق به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده E، که سطحی بالاتر از رده‌های دیگر داشت، با حضور سوارکارانی که تجربه بیشتری داشتند برگزار شد که حسین شاه‌حسینی با اسب هوریکان توانست بر دیگران علبه کند.

مراسم اختتامیه این رویداد با حضور تربتی‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان، برگزار شد. در این مراسم، از تلاش‌ها و مهارت‌های شرکت‌کنندگان تقدیر به عمل آمد و جوایزی به نفرات برتر اهدا شد. تربتی‌نژاد در سخنانی کوتاه، بر اهمیت توسعه ورزش سوارکاری و حمایت از ورزشکاران این رشته تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که چنین رویدادهایی بتواند به پیشرفت هر چه بیشتر این ورزش در استان گلستان کمک کند.

این رویداد با استقبال خوب علاقه‌مندان به سوارکاری و خانواده‌های شرکت‌کنندگان همراه بود. همچنین، تماشاگران زیادی از نقاط مختلف استان برای مشاهده این مسابقات به گرگان آمدند.

برگزاری موفق این رویداد نشان‌دهنده تلاش‌های هیئت سوارکاری شهرستان گرگان و باشگاه سوارکاری شکوه طبیعت در جهت ترویج و توسعه ورزش سوارکاری در استان گلستان است. امید است با ادامه این گونه مسابقات، شاهد رشد و ارتقاء بیشتر این ورزش در میان جوانان و علاقه‌مندان باشیم.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.