1400-05-05 08:17
1418
0
75522
بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران:

اهتزاز پرچم کشورمان در المپیک نویدبخش روزهای خوش ورزشی است/ هر قدر از یک ورزشکار مدال آور حمایت شود، کم است

زهرا دانایی توس گفت: حضور ورزشکار ان در المپیک و اهتزاز پرچم و نام بردن از کشور عزیزمان بسیار ارزشمند است و این نویدبخش روزهای خوش ورزشی برای ایران خواهد بود.

زهرا دانایی توس بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛  اظهار کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی و حضور در آن آرزوی هر ورزشکاری است، حال که ورزشکار ما در نخستین روز مدال طلا را با ثبت رکورد جدید به دست می آورد برای جامعه ورزشی و مردم بسیار خوشحال کننده است.

وی تاکید کرد: ورزشکار بیش از 4 الی 5 سال زحمت می کشد برای کسب سهمیه و سپس برای حضور در المپیک خود را آماده می کند و کل زندگی او تحت شعاع قرار می گیرد لذا مسئولین باید از آنان حمایت کنند.

این قهرمان گلستانی با بیان اینکه هر قدر از یک ورزشکار مدال آور حمایت شود، کم است تصریح کرد: این که ورزشکاران ما با کمترین امکانات وارد بزرگترین آوردگاه ورزشی می شوند و با ورزشکارانی که از حداکثر امکانات برخوردار هستند، مبارزه می کنند بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: مطلبی خواندم که خانم مولایی جلیقه یخی که برای یک قایقران مهم است ندارد و با یک حوله خیس خود را خنک نگه می دارد و این ورزشکار با غیرت مسابقه می دهد که نیازمند حمایت های بیشتر است.

دانایی توس تاکید کرد: حضور ورزشکار ان در المپیک و اهتزاز پرچم و نام بردن از کشور عزیزمان بسیار ارزشمند است و این نویدبخش روزهای خوش ورزشی برای ایران خواهد بود.

وی در پایان گفت: دیدن مسابقات برای من حسرت آور است چرا که امسال در مسابقات پارا المپیک حضور نخواهم داشت اما دیدن موفقیت های ورزشکاران دیگر برایم خوشحال کننده است و امیدوارم روزهای پر مدالی را در آینده شاهد باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.