1399-03-22 11:51
4078
0
68970
ناگفته های ستاره گرگانی استقلال؛

از بازی در کوچه پس کوچه های لمسک تا کاپیتانی تیم ملی/ ماجرای جالب ستاره شدن عارف غلامی

عارف غلامی گفت: تقریبا نه ساله بودم که خانواده ام تصمیم گرفتند جشن تولدی برای من با حضور دوستانم برگزار کنند، بعد از اطلاع من و برادرم از این موضوع خانواده را منصرف کردیم تا هزینه تولد من برای ثبت نام در مدرسه فوتبال صرف شود.

به گزارش گلستان ما، استان گلستان و فوتبال گرگان با داشتن چند بازیکن در سطح تیم های بزرگ و ملی بازهم در حال بازگشت به شرایط اوج خود است.

سردار آزمون ، آرمین سهرابیان، عزت الله پورغاز، احسان تاییدی، مجتبی ممشلی، احمدنوراللهی، عارف غلامی از جمله بازیکنان گلستانی هستند که این روزها در سطح اول فوتبال ایران و اروپا توپ می زنند.

عارف غلامی از جمله جوانان جویای نام گرگانی است که امروز باتوجه به شرایط سنی و باشگاهیی که دارد می توان امید داشت او را هم در فوتبال اروپا دید.

عارف که 23سال دارد چند روز گذشته مورد تمجید ستاره و اسطوره باشگاه استقلال جواد زرینچه قرار گرفت تا این تعریف باعث شود این مدافع گرگانی باشگاه استقلال در دفتر مرکزی خبرگزاری فارس حاضر شود.

غلامی در خصوص چگونگی حضور خود در فوتبال حرفه ای، اظهار کرد: تقریبا نه ساله بودم که خانواده ام تصمیم گرفتند جشن تولدی برای من با حضور دوستانم برگزار کنند، بعد از اطلاع من و برادرم از این موضوع خانواده را منصرف کردیم تا هزینه تولد من برای ثبت نام در مدرسه فوتبال صرف شود.

ستاره گرگانی باشگاه استقلال با بیان اینکه اولین مدرسه فوتبالش استقلال گرگان بود، خاطرنشان کرد: بعد از یک بازی دوستانه استعدادیاب های باشگاه سپاهان در همان سال ها من را به اصفهان بردند و من 13 سال در تمام رده های سنی باشگاه بزرگ سپاهان بازی کردم.

وی، افزود: در زمین فوتبال با کسی شوخی ندارم اما اخلاقم در زمین با بیرون بازی کاملا متفاوت است چرا که سعی دارم در زمین فوتبال کاملا جدی و به دور از هر گونه حاشیه ای بازی کنم.

غلامی در خصوص وضعیت لیگ و نظرش در خصوص ادامه لیگ برتر یا تعطیلی آن، عنوان کرد: در هیچ لیگی تا زمانی که 30 امتیاز دست نخورده باقی است قهرمان را اعلام نمی کنند، اگر دو یا سه هفته مانده باشد جریان فرق دارد اما گاهی فکر می کنم برخی مسوولان منتظر هستند تا بیماری ورزشکاران را ببیند تا اقدام به تصمیم گیری جدی کنند.

بازیکن تیم استقلال در خصوص حساس ترین و سنگین ترین بازی خود در این فصل لیگ برتر تا این هفته، تصریح کرد: حساس ترین بازی من دربی ها و سنگین ترین بازی برای من بازی با تراکتورسازی در تبریز بوده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.