1393-05-14 12:35
1952
0
538

وقتي بيني صهيونيست‌ها، از ترس به خاك ماليده مي شود + عکس

"نظامیان صهیونیست، روحیه خود را باخته اند و مبارزان مقاومت را مردانی با سه متر قد می بینند که هر چه به آن ها تیراندازی می کنند، نمی میرند".

به گزارش گلستان ما ، عملیات موفقیت آمیز مقاومت فلسطین در نفوذ به پایگاه نظامی "ناحل عوز" و به هلاکت رساندن نظامیان رژیم صهیونیستی در داخل آن و تصویربرداری از این عملیات، سبب وحشت این رژیم شده و همچنان به دغدغه رسانه های صهیونیست تبدیل شده است.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در گزارشی، با تاکید بر این که این عملیات، در چند صد متری مناطق اشغالی صورت گرفته است، به بررسی جزییات آن و بهره برداری مبارزان مقاومت از اشتباهات صهیونیست ها برای اجرایی کردن این عملیات پرداخت.

این رسانه صهیونیستی، عملیات ناحل عوز را از نظر جزییات، مشابه عملیات به اسارت گرفتن "گلعاد شالیت" دانست و خاطر نشان کرد که اگر مبارزان مقاومت موفق می شدند جسد یکی از کشته ها را با خود ببرند، رژیم صهیونیستی با شرایط ناگوارتری مواجه می شد.

"محفوظ منور" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه العالم، عملیات ناحل عوز را حاوی دو پیروزی دانست و گفت: پیروزی در این عملیات و به هلاکت رساندن نظامیان رژیم صهیونیستی، تنها یک جنبه از پیروزی های این عملیات است. در واقع رژیم صهیونیستی، پس از شکست در حمله به غزه و ناتوانی از شلیک موشک های مقاومت، سعی کرد اهدافی در دسترس تر برای خود تعریف کند که یکی از آن ها، نابود کردن تونل های مقاومت بود.

وی افزود: عملیات ناحل عوز ثابت کرد که رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانسته است تونل های مقاومت را از بین ببرد، بلکه این تونل ها تا داخل اراضی اشغالی هم امتداد یافته است.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای این عملیات، ایجاد رعب و وحشت در دل نظامیان رژیم صهیونیستی است. با این که رژیم صهیونیستی، هرگونه درز دادن مسائل جنگی از زبان سربازان را ممنوع کرده است، اما سربازان صهیونیست و برخی از زخمی های این رژیم در گفت وگو با مطبوعات صهیونیست ها گفتند که مردان مقاومت، سه متر قد دارند و هر چه به آن ها تیراندازی می کنیم، نمی میرند.

محفوظ منور تاکید کرد: این گواهی صهیونیست ها نشان می دهد که عملیات ناحل عوز توانسته است، روحیه سربازان صهیونیست را از بین ببرد و امیدواریم دستاوردهای این عملیات، جنبه های دیگرِ خود را در آینده نزدیک هم نشان دهد. / العالم

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.