1393-11-01 19:34
1921
0
9225

حراج دختران آواره سوری در واتس آپ !

شماری از سودجویان، زنان و دختران آواره سوری را از طریق تبلیغ در واتس آپ، به عقد مردان ثروتمند کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان در می‌آورند.

به گزارش گلستان ما، روزنامه عربستانی «الحیات» چاپ لندن نوشت:‌ اخیراً، دارندگان واتس آپ و دیگر برنامه‌های ارتباط اجتماعی، پیام‌هایی دریافت کرده‌اند که در آن‌ها یک واسطه، برای ازدواج دختران و زنان سوری، شماره تلفن ارائه می‌دهد و ادعا می‌کند که این کار را جهت تامین سرپناهی برای زنان و دختران بی‌پناه و آواره سوری انجام می‌دهد.

ین شخص تاکید می‌کند که از دولت عربستان، مجوز دارد و به او اجازه داده شده است دختران خانواده‌هایی که سرپرست خود را در درگیری‌ها در سوریه از دست داده‌اند را شوهر دهد.

این ازدواج‌ها که با 1000 ریال انجام می‌شود و شامل دختران بین 12 تا 17 ساله می‌شود تنها چند ماه یا چندروز به طول می‌انجامند و شوهر، پس از سوءاستفاده از دختر یا زن سوری، او را طلاق می‌دهد. برخی ناظران، این گونه برنامه‌ها را به مثابه «پارتی‌هایی برای هتک ناموس و تجارت مجانی زنان سوری» می‌دانند.

سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری نیز با تاکید بر حجم گسترده سوءاستفاده جنسی از زنان آواره سوری، توقف فوری این پدیده را خواستار شده بودند./جمهوری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.