1394-10-17 06:14
2212
0
25656

نشست ماهانه دهیاران بخش کوهسارات مینودشت با بخشدار برگزار شد + تصاویر

نشست ماهانه دهیاران بخش کوهسارات شهرستان مینودشت با بخشدار این بخش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، روز گذشته در محل بخشداری کوهسارات جلسه ماهانه دهیاران با «محمدرضا میرنیا» بخشدار این بخش جهت رفع مشکلات روستاها برگزار شد.

در این جلسه مهندس «لطفی» معاون آبخیز داری مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان، مهندس «رشیدیان» مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مینودشت و مهندس قزلسفلو معاون اداره برق شهرستان مینودشت حضور داشتند.

پس از بیان مشکلات روستا از زبان دهیاران، مدیران حاضر در جلسه در خصوص مشکلات ذکر شده توسط دهیاران مطالبی ایراد و قول مساعد در خصوص رفع مشکلات را دادند.

در ادامه این نشست محمدرضا میرنیا بخشدار بخش کوهسارات گفت: این جلسه از برکات نظام جمهوری اسلامی و توفیقات دولت تدبیر و امید است که دهیاران و مدیران محترم مطالبات مردم را در فضایی سرشار از امید و محبت پیگیری و حل می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که بخش کوهسارات از نظر تقسیمات کشوری بخش محرومی است لزوم توجه بیشتر مدیران به این بخش را می طلبد.

بخشدار بخش کوهسارات شهرستان مینودشت در خصوص انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکیدات مقام عالی ریاست محترم جمهور، وزیر محترم کشور، استاندارمعزز و فرماندار محترم شهرستان مینودشت در خصوص برگزاری انتخابات خوب و پرشور در سایه قانون مداری وعدالت از دهیاران می خواهم تا کمال همکاری و مساعدت لازم را در کلیه امور انتخابات داشته باشند

minookhabar11 2.JPG (600×450)

minookhabar11 2.JPG (600×450)

minookhabar11 2.JPG (600×450)

minookhabar11 2.JPG (600×450)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.