1394-11-09 12:03
1635
0
26779
فرمانده انتظامی مینودشت:

مامور قلابی در مینودشت دستگیر شد/ اعتراف متهم به یک میلیارد ریال کلاهبرداری

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهادهای امنیتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‎کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، سرهنگ «محمد اکبریان» در گفت‎وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: روزهای گذشته خانمی به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و با طرح شکایت از فردی، تقاضای شناسایی و دستگیری وی را مطرح کرد.

وی اضافه کرد: این فرد در طرح شکایت خود بیان کرد که در روزهای گذشته مردی جوان که خود را مامور یکی از دستگاه‎های امنیتی عنوان کرده بود، با استفاده از شگردهای مختلف اعلام کرد که می‎تواند مشکل من را که در یکی از ادارات استان در حال رسیدگی بود، رفع کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: این کلاهبردار از این خانم مبلغ 430 میلیون ریال دریافت کرده و پس از دریافت وجه متواری شده و هیچ ردی را از خود بر جای نگذاشته است.

اکبریان تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیم ویژه، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: پس از گذشت چند روز از اقدامات پلیسی کارآگاهان، در نهایت این کلاهبردار 27 ساله شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، این فرد تحت نظارت پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت تصریح کرد: پس از جمع‎آوری مستندات و مدارک قانونی نسبت به فعالیت‎های غیرمجاز متهم، وی با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

اکبریان اضافه کرد: متهم که در هنگام دستگیری ملبس به لباس نظامی بود، بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت؛ تاکنون یک میلیارد ریال از شهروندان با روش‎های مختلف کلاهبرداری کرده است.

وی تاکید کرد: با هماهنگی مرجع قضایی از محل سکونت متهم نیز بازرسی شد که ماموران موفق شدند چندین البسه نظامی، درجات و اتیکت نظامی، اسناد هویتی، افشانه دفاع شخصی، جلد کلت کمری، دوربین شکاری و اقلام مختلف را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در پایان از شهروندان خواست چنانچه با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‎اند، برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.