1397-09-01 05:01
1425
0
58968
فرمانده سپاه مینودشت:

فرهنگ بسیج کوبنده ی تمام تحریم هاست/ پیش بینی 215 برنامه در هفته بسیج در شهرستان مینودشت

فرمانده سپاه مینودشت گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت می باشد که مصادف شده با هفته وحدت که این تقارن زیبا را به همه مردم و بسیجیان تبریک عرض می نمائیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از بسیج، سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه مینودشت در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت می باشد که مصادف شده با هفته وحدت که این تقارن زیبا را به همه مردم و بسیجیان تبریک عرض می نمائیم.

وی افزود: فرهنگ بسیج الگوی بسیار خوبی برای مبارزه با ظلم ظالمان می باشد و هر جایی که این فرهنگ مورد استفاده قرار بگیرد قطعا نجات بخش خواهد بود .

مصطفی لو با بیان اینکه به لطف گروردگار با این فرهنگ ، جنگ های نیابتی منطقه به نفع جبهه اسلام تمام شد تصریح کرد: با این فرهنگ بود که همینه ی دشمنان در هم شکست و کسانی که خود را ابر قدرت معرفی می کردند اکنون حتی قادر به حفظ کابینه خود نیز نمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیج کوبنده هر نوع تحریم از جانب دشمنان خواهد بود و مردم ما از مدیران و مسئولان دلسوز نظام انتظار دارند که با مدیریت بسیجی و جهادی ، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند و از امام حاضر تبعیت و فرامین آن حضرت را چراغ راه خود قرار دهند .

فرمانده سپاه مینودشت در ادامه اظهار داشت: در شهرستان مینودشت توسط تمام رده های بسیج اعم از بسیج مساجد و محلات و اقشار 215 برنامه اجرا خواهد شد که از این تعداد 40 عنوان برنامه شاخص شهرستانی می باشد .

مصطفی لو همچنین به برنامه های شاخص این شهرستان در طول هفته بسیج اشاره کرد که به شرح زیر است:

در روز اول 29 آبان : نشست های روشنگری و گرامیداشت ایام در حوزه علمیه خواهران ، مدارس شهرستان ، حسینیه امامزاده جعفر و روستای دورجین برگزار خواهد شد در ضمن در همین روز اعزام دو اکیپ پزشکی جهت ویزیت رایگان با همکاری شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی به روستا های قلعه قافه پایین و براین را خواهیم داشت .

روز دوم 30 آبان : اهداء 400 سبد کالا توسط حوزه فاطمه الزهرا (س) ، اعزام اتوبوس مجهز به تجهیزات دندان پزشکی به همراه کادر پزشکی به روستا های دشت حلقه و بلوچ آباد ، برگزاری اردوی جهادی در روستای سنچول آباد.

روز سوم 1 آذر : برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء ، برگزاری یادواره شهداء در روستای جنگلده بالا با سخنرانی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا ، اعزام اتوبوس مجهز به دندانپزشکی به همراه کادر پزشکی به روستای گوگل

روز چهارم 2 آذر : حضور بسیجیان در نماز جمعه ، همایش بزرگ بصیرتی در 40 سالگی انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان با حضور سخنران کشوری ، همایش بصیرتی در مسجد جامع دوزین

روز پنجم 3 آذر : راه اندازی کاروان وحدت ، همایش عفاف و حجاب توسط اداره آموزش و پرورش ، مراسم پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در روستای القجر محله نیشاک ، افتتاحیه سالن 9 دی در ناحیه مینودشت ، افتتاحیه خانه عالم در روستای گوگل و پلنگر ، اعزام اتوبوس مجهز به تجهیزات دندانپزشکی به همراه کادر پزشکی به روستای صفی آباد ، جشن بزرگ وحدت در روستای ورچشمه

روز ششم 4 آذر : افتتاحیه پایگاه مقاومت روستای النگ ، جشن میلاد پیامبر و نشست روشنگری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

روز هفتم 5 آذر : اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج در مصلی محمد رسول الله (ص) شهرستان ( همایش شکوه پایداری) .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.