1393-09-03 11:24
3004
0
6223
به منظور شرکت در دومین کارگاه برنامه ریزی مدیریت یکپارچه انجام شد؛

سفر معاون دفتر سازمان ملل در ایران به مینودشت + تصاویر

دومین کارگاه برنامه ریزی مدیریت یکپارچه پروژه مدیریت چند منظوره جنگلهای هیرکانی که با حضورمعاون دفتر سازمان ملل در ایران در دهستان قلعه قافه مینودشت برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینو خبر، دومین کارگاه برنامه ریزی مدیریت یکپارچه پروژه مدیریت چند منظوره جنگلهای هیرکانی که در دهستان قلعه قافه برگزار شد .

اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت با اشاره به اینکه منابع آب وخاک در استان به شدت در خطر است گفت : در استان گلستان فرسایش خاک بیشتر از استانهای همجوار همچون گیلان است وباید راه استفاده درست از جنگل آموزش داده شود و اگر همین حضور با مردم به طور مستمرادامه پیدا کند به نقطه ای می رسیم که روستائیان عزیز دلسوز تر از ما در حفظ جنگل تلاش خواهند کرد.

فرماندار مینودشت در دیدار با معاون دفتر سازمان ملل در ایران گفت: حفظ منابع آب وخاک درجنگلهای هیرکانی بسیار حائز اهمیت است .

درادامه مهندس بیات مدیر پروژه مروری بر فرایند طی شده طرح داشت و سپس مهندس خسروی مشاور ارشد ملی پروژه قدم های بعدی و روش کار در آینده این طرح را بیان نمودند.پ

در این کارگاه دکتر مورالی معاون دفتر سازمان ملل در ایران ، جنگل های شهرستان مینودشت را بسیار زیبا و با اهمیت یاد کردوافزود: نمی شود جلوی مردم را برای استفاده و رفتن به جنگل گرفت ، و جنگل را فنس کشی کرد و باید نحوه نگه داری و استفاده درست رابه آنان بیاموزیم .

شایان ذکراست درکنار این کارگاه دو روزه نمایشگاه صنایع دستی روستائی درقالب طرح اعتماد سازی در( روستای بلم جرک )از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

565yety54y5yty

574754654trt5t

554423ewew23232

rtrer654eyrt6

5454twr54545

6356563643

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.