1398-06-31 12:43
1224
0
65585
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان مینودشت:

سربلندی ما در دنیا حاصل 8 سال دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان مینودشت گفت: در جنگ اقتصادی اخیر اگر مسولان ما همانند دفاع مقدس عمل کنند غلبه بر دشمن راحت است زیرا اگر مدیران اجرایی ،نمایندگان مجلس کشور،نخبگان و.... همه همه هر کدام در جایگاه یک رزمنده تلاش و مقاومت کنند حتما به نتیجه خواهیم رسید.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مینودشت اظهار کرد: دفاع مقدس یعنی دفاع از مقدسات سرزمین دین خانواده و.....میلیاردها هزینه چه جانی و چه مالی دراین دفاع خرج شد اما خروجیش تقویت بنیه اعتقادی مردم بود، وی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: صدور انقلاب از دیگر مزایای 8 دفاع مقدس بود.رسیدن به کربلا که شعار مردان جنگ بودآن شد که امروز براحتی می توانیم در حرم امام حسین (ع) حاضر باشیم .مصظفی لو ذز لذلمه گفت: راه قدس از کربلا می گذرد شعار مردان خدا امروز تحقق یافته مردان دیگری در کشور های همجوار 8 سال دفاع مقدس را الگو قرار داده اند و فرهنگ اسلام زنده شدوسرانجام حکومتی تشکیل شد بعنوان انقلاب اسلامی ایران که در دنیا الگوی مردان آزاده است.

سربلندی ما در دنیا حاصل 8 سال دفاع مقدس است/هر سنگری با مقاومت و تلاش می شود به هر سختی غلبه کرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مینودشت خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد با فریب کاری و بمباران تبیلغاتی فضای مجازی این انقلاب را در بین افکار عمومی بی ثمر معرفی کند اما مردان ما درجبهه های فرهنگی علمی ورزشی و.... حرف اول را می زنند همون مردان بی ادعا در جبهه ای دیگر در حال ارسال علم و فن آوری به سراسر دنیا هستند. همه اینها ثمر 8 سال دفاع مقدس است که این سربلندی در دنیا حاصل شده است.

سرهنگ یعقوب مصطفی لو با اشاره به آموزش های جبهه دفاع مقدس تصریح کرد: در کلاس دفاع مقدس آموزش داده شده که در هر سنگری با مقاومت و تلاش می شود به هر سختی غلبه کرد.در جنگ اقتصادی اخیر اگر مسولان ما همانند دفاع مقدس عمل کنند غلبه بر دشمن راحت است زیرا اگر مدیران اجرایی ،نمایندگان مجلس کشور،نخبگان و.... همه همه هر کدام در جایگاه یک رزمنده تلاش و مقاومت کنند حتما به نتیجه خواهیم رسید و در این جنگ هم پیروز میدان ما هستیم.وی ادامه داد: همانطور که در جنگ فرهنگی که از 40 سال پیش آغاز شده و دشمن خواستار عوض کردن فرهنک و اعتقاد و زايقه ماست اگر مقاومت باشد هیچوقت دشمن به هدفش نخواهد رسید.

مصطفی لو تاکید کرد: دشمن سعی دارد در جنگ فرهنگی فرهنگ شهادت که فرهنگ امام حسینی است را از ما بگیرد و با انحراف در عزا داری ها پیش می رود. همچنین دشمنان اعتقاد به ظهور آقا امام زمان (عج) و مهدویت را با امام زمان تراشی و دروغ تراشی سعی دارند شک و دودلی در ظهور و مهدویت ایجاد کنند و راه سوم ضربه زدن به ولایت فقیه ورهبری ست. آنان بیشترین هجوم را در فضای مجازی به ولایت دارند . بیشترین کار دشمن در جبهه فرهنگی ضربه زدن به این سه محور است.

اجرای بیش از 150 برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان مینودشت در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد وافزود: درهفته دفاع مقدس بیش از 150 برنامه داریم که در قالب 34 عنوان اعلام شده است.از آذین بندی سطح شهر گرفته تا غبار روبی گلزار شهدا ،همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت که با سخنرانی یکی از مسئولان استانی هفت مهرماه در مهدیه مینودشت برگزار می شود.همچنین حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت در مدارس شهرستان و برنامه های ورزشی ،تجلیل از خانواده شهدا، نشست بصیرتی، صبحگاه مشترک و...... که در این هفته اجرا می شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.