1399-05-11 22:24
1387
0
69688
امام جمعه مینودشت:

دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران از حکومت است/ شکست تحریف واقعیت ها از سوی دشمنان، اراده ملت و مسئولین را می طلبد/ نابودی نظام آمریکا قطعی است

حجت الاسلام رضا کشیری گفت: دشمن با تحریف واقعیت ها و وارونه نشان دادن اوضاع کشور، به دنبال مایوس کردن ملت و القای اینکه کشور به بن بست رسیده است؛ می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام رضا کشیری، امام جمعه شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: دشمن با تحریف واقعیت ها و وارونه نشان دادن اوضاع کشور، به دنبال مایوس کردن ملت و القای اینکه کشور به بن بست رسیده؛ است.

وی افزود: این تحریف ها با هدف وادار کردن نظام جمهوری اسلامی به مذاکره و در نهایت تضعیف جمهوری اسلامی ایران در عرصه های هسته ای، نظامی و فروپاشی اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: وابستگی به بیگانگان جز سوزاندن فرصت ها و عقب ماندگی در زمینه های مختلف، ثمری برای کشور ندارد و در عوض فاصله گرفتن از این وابستگی ها و توجه به ظرفیت ها داخل و اقتصاد مقاومتی می تواند باعث شکوفایی استعدادهای کشور شود.

وی حاصل توجه به ظرفیت های بالقوه کشور را پیشرفت در حوزه هسته ای، ساخت جت آموزشی و موارد متعددی دانست و گفت: مسلما عواقب مذاکره با آمریکا همانطور که در برجام نیز اتفاق افتاد؛ نابودی بخش عظیمی از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته در عرصه های مختلف خواهد بود که این موضوع یکی از اهداف اصلی استکبار است.

امام جمعه مینودشت اشاره ای به حوادث و اتفاقات آمریکا داشت و تاکید کرد: بیکاری ۴۵ میلیون آمریکایی و موج اعتراضات در آمریکا حاکی از نارضایتی مردم از این حکومت و نظام است و باتوجه به تنفر جهانیان از آمریکا و سیاست های خصمانه آن، مسلما تا نابودی استکبار جهانی چیزی باقی نمانده است.

وی در پایان متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی عیدانه خویش بر تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص نحوه برگزاری و پروتکل های بهداشتی تاکید داشتند؛ ما نیز برای حفظ جان مردم در ایام محرم باید از تصمیمات و قوانین ستاد ملی کرونا پیروی کنیم تا به این واسطه گامی در کاهش شیوع ویروس کرونا برداشته باشیم.

انتهای پیام/

▫️▫️▫️

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.