1394-11-14 11:26
1395
0
27061

افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در مینودشت + تصویر

مراسم افتتاح و کلنگ زنی متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان مینودشت با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، «اسرافیل وزیری» فرماندار شهرستان مینودشت در این آئین گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امام راحل شکل گرفت و به لطف پروردگار و رهبری مقام معظم رهبری تاکنون از گزند تمام آسیب ها مصون مانده است.

minookhabar27 2.JPG (600×400)

 

وی با بیان این که در آستانه سی و هفتمین بهار انقلاب 52 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان مینودشت افتتاح و کلنگ زنی می شود گفت: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال صورت گرفته است و اشتغالزایی 95 نفر را به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان مینودشت استخر سرپوشیده وحدت، سالن رزمی شهید خدادادی، 270 مسکن مهر روستایی و 120 مسکن مهر شهری را از پروژه های شاخص افتتاح شده نامید.

وی در خصوص بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان هم گفت: ان شاا... تا پایان سال جاری این بیمارستان هم آماده بهره برداری خواهد شد.

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امیتی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: دهه مبارک فجر یکی از مناسبت هایی است که در آن دستاوردهای انقلاب را برای مردم ترسیم می کنیم.

minookhabar27 4.JPG (600×400)

وی افزود: برگزاری 33 انتخابات در عمر 37 ساله انقلاب اسلامی ایران بی نظیر بوده است و این امر کشور ایران را در زمره دموکراسی ترین کشورهای جهان قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می برد و علاوه بر خود در برقراری امنیت سایر کشورها از جمله سوریه و عراق نیز تلاش می کند.

طهماسبی تصریح کرد: امسال 1478 پروژه با اعتبار 430 میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد که اشتغالزایی 1506 نفر را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان مینودشت هم طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر، گفت: باید میراث دار خوبی برای این انقلاب باشیم.

minookhabar27 3.JPG (600×400)

حجت الاسلام سید حسین حسینی با بیان این که برای دست یابی به این انقلاب خون های زیادی ریخته شده است تاکید کرد: چشم استکبار جهانی به 7 اسفند دوخته شده است تا ببینند ایرانیان در انتخابات چه میزان مشارکتی خواهند داشت. از این رو باید حضوری پرشور و انتخابی اصلح داشته باشیم تا یاس و نومیدی دشمنان را رقم بزنیم.

شایان ذکر است؛ برگزاری بازی بومی محلی، اجرای زنده یک قطعه موسیقی توسط «رضا مصطفی لو» از هنرمندان مطرح شهرستان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، کتاب، هلال احمر، نیروی انتظامی و ... و تجلیل از پیمانکار استخر وحدت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.