1398-11-24 15:57
1406
0
67515
مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران:

22 بهمن تجلی مشت های دست بریده حاج قاسم بود

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران گفت: 22 بهمن تجلی مشت های دست بریده حاج قاسم بود. بهمن امسال خیلی تلخ بود مردم خیلی تحت فشار بودند و هستند اما 22 بهمن امسال را حاج قاسم با شهادتش دوباره رو دست گرفت. این روح حاج قاسم بود که کشور را در 22 بهمن سرحال کرد و به رخ مردم جهان کشید.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام والمسلمين علی سرلک مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران در مراسم چهلمین روز سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران با وفایش که در مسجد شهرک رزمندگان شهرستان مینودشت در بین جمع کثیری ازعاشقان حاج قاسم سلیمانی و مدیران و مسولان اظهار کرد: در دنیا دو گروه وجود دارد گروهی که باوردارند این جهان مرحله حرکت و گذراست، ما انسان ها در این دنیا همانند یک جنین در رحم مادر دست و پا می زنیم با این تفاوت که جنین از خود اختیاری ندارد اما ما با اختیار تلاش می کنیم تا به حیات ابدی برسیم ، گروه اول معتقد هستند که دنیا مرحله ای ازحیات است و باید سپری شود. 

وی با اشاره به گروه دوم که از دنیا کوچکترهستند، بیان کرد: این گروه باور دارند که دنیا محل استقرار آنان است همین می شود که از هر کاری برای ماندن در مقام، شهرت، پول و... انجام می دهند. به انتخابات که می رسد به تقلب، تخریب رقیب روی می آورند حتی برای بدست آوردن پول و ثروت حاضر به کلاهبرداری، فریبکاری، دروغ و... می شوند. 

22 بهمن تجلی مشت های دست بریده حاج قاسم بود

حجت الاسلام سرلک گفت: 22 بهمن تجلی مشت های دست بریده حاج قاسم بود. بهمن امسال خیلی تلخ بود مردم خیلی تحت فشار بودند و هستند اما 22 بهمن امسال را حاج قاسم با شهادتش دوباره رو دست گرفت. این روح حاج قاسم بود که کشور را در 22 بهمن سرحال کرد و به رخ مردم جهان کشید.

وی ادامه داد: مردم در سوم اسفند هم صحنه های بیاد ماندنی به تصویر خواهند کشید. این نگاه حاج قاسمی نگاه درستی هست حاج قاسم با ابرقدرت چه کرد و او را به زانو در آورد حاجی آدمی نبود که تسبیع بدست بگیرد و در گوشه بنشیند. مجاهدی بود که مناسبات عالم را بهم زد. حاج قاسم با این همه بزرگی دل می دانست که فقط با محوریت ولایت می توان به سمت جریان حقیقت پیش رفت. او توانست دنیا را به دشمن تلخ کند. 

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است. دستش در ملکوت عالم بازشده، شهید قاسم سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی دارد راه را باز می کند. آیا شوق به خدا داریم و اگر داریم آیا این شوق ما را به کنش اجتماعی رهنمون می سازد. 

حاج قاسم بی قرار و تشنه دیدار حق بود!

حجت الاسلام و المسلمين علي سرلک با تاکید بر اینکه حاج قاسم تمام زندگیش برمحوریت گروه اول بود، بیان کرد: چهل سال این مرد نازنین آواره بیابان ها بود چهل سال با شجاعت در صحنه های نبرد حاضر بود حاجی بالاترین درجات نظامی را داشت اما شناختی که از وی داشتیم برایش مقام و درجه فرق نمی کرد وی از دنیا عبور کرده بود. به حاج قاسم حرف زدنش و یا همه کارهایش را که ملاحظه می کردی حقیقتا بی قرار بود و تشنه دیدار حق بود!!

حاج قاسم حرف اصلیش این بود کسی می تواند شهید شود که شهید زندگی کرده باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنرگفت: این گونه اشخاص کمیاب هستند. حاج قاسم سلیمانی عظمتش برای این بود که سیرالی الله را باور داشت می دانست مهاجرومسافر خداست همین شد که درچشم همه چه عارف و چه عابد و حتی آدم های معمولی و... بزرگ جلوه می کند.

حجت الاسلام سرلک عنوان کرد: عظمت وجود اوهمخوانی دارد با فطرت وجودی من و شما!! حاج قاسم مال خدا بود خودش را در تمام بیداری وبی قراری و آوارگی هایش  خودش را در برابر خدا می دید. حاج قاسم حرف اصلیش  این بود کسی می تواند شهید شود که شهید زندگی کرده باشد. وی بی قرار رفتن بود این شحصیت کاریزماتیک نسل ما بود و نسل ما این شانس را داشت که یک اسطوره را از نزدیک ببیند.

حاج قاسم از دهلیزهای قلب ما راه برای خودش پیدا کرد

وی تصریح کرد: ببینید آیا می توانید از دنیا دل بکنید ؟؟حاج قاسم آمد تا برای ما نشان بدهد که دنیا بزرگ نیست!!  من تکه تکه شدام آیا می توانی از دورن بزرگ شوی و دست از منیت ها برداری؟؟

 مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر خاطر نشان کرد: آیا از خود پرسیده اید که چرا ؟؟چهل روزپس از شهادت قاسم سلیمانی  هنوز اشکمون بند نمیاد؟؟چی شد که حاج قاسم از دهلیزهای قلب ما راه برای خودش پیدا کرد! ودر درون وجود ما  سنگر گرفت و باعث شد تا بر خیل عاشقان خدا افزوده شود. چه کسانی را به راهپیمایی آورد کسانی که

ی گفتند 40 سال است که در صحنه نبودیم اما امسال آمدیم

سرلک در پایان خاطرنشان کرد: جمله حاج قاسم این بود دنیا درمقابل عشق بزرگترمن یعنی خدا کوچیک هست. اینگونه آدم ها تبدیل به مجاهد و مبارز می شوند.
گفتنی ست سید مهدی میر داماد مداح اهل بیت هم در این مراسم مداحی کردند.

گزارش از رقیه بشارت نیا

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.