1402-06-06 14:46
980
0
86265
در آستانه حماسه اربعین؛

پیر و جوان گرگانی با پای دل، شوق حرم یار دارند+فیلم

جوانان دهه هشتادی گرگان به کربلای معلی مشرف شدند و می‌گویند می‌رویم تا پرچم حسینی روی زمین نماند.

به گزارش گلستان ما؛ کوله بر دوش به یاد شهدا و حاج‌قاسم می‌خواهند ستون‌های را برای رسیدن به بین‌الحرمین بشمارند.

«هل من ناصرینصرنی» امام حسین (ع) به گوش دهه هشتادی‌های گرگان هم رسیده و می‌خواهند رهسپار حرم حسینی شوند.

زائر کربلا که باشی قبل از مشرف‌شدن حسین (ع) و محبت آن را لمس می‌کنی، دعای پرخیر مادر بدرقه راهت می‌شود و دل‌هایی که در موج بزرگ اربعین نگران تو نیستند چرا که جگرگوشه‌اش را به دستان پرمهر و محبت حسین (ع) سپردند.

یکی از جوانان دهه هشتادی گرگان می‌گوید که امسال اعزام کربلا می‌شود، بار نخست است که به این سفر معنوی مشرف می‌شوم و برای همه آرزو می‌کنم که چنین روزی را تجربه کنند.

مصیب کوهی، مستندسازی که این کاروان را همراهی می‌کند، نیز گفت: حضور پرشور نوجوانان گرگانی و استقبال آنها از اربعین حسینی نشان می‌دهد که پرچم اباعبدالله الحسین (ع) برافراشته است و پیام کربلا به گوش نسل آینده نیز رسیده و ان‌شاءالله پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان (عج) خواهد شد.

کوهی بیان کرد: امید است که بتوانیم پیام کربلا را باعظمت حماسه اربعین به گوش جهانیان مخابره کنیم، امام حسین (ع) الگوی آزادی‌خواهی تمام ملت‌های جهان است که می‌تواند این مکتب به استکبار پایان دهد.

وی افزود: در اربعین حسینی (ع) شعار حسینی (ع) خودمان را جهانی می‌کنیم. ما در این بزرگ‌ترین تجمع شیعیان حول حماسه اباعبدالله حسین (ع) می‌توانیم به تعمیق ارزش‌های حسینی جامعه شیعی بپردازیم.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.