1398-08-05 18:57
1185
0
66067
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

سعادتمندی مردم در گرو پیروی از رسول خدا است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: مردم جامعه اسلامی اگر بدنبال سعادت در دنیا و آخرت هستند باید پیرو رسول خدا باشند زیرا عزت از آن خداست.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام  جعفررعایتی امروز در مراسم عزاداری رحلت پیامبرگرامی اسلام (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) نیروهای مسلح استان گلستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان اظهار کرد:  شخصیت بزرگ اسلام پیامبر رحمت و مهربانی رسول اکرم(ص) در لحظات آخر عمر خود هم به فکر سعادت مسلمانان بود.

وی افزود: پیغمبر گرامی اسلام فرمود دو چیز گرانبها در بین شما به امانت میگذارم یکی کتاب قرآن کریم و دیگری عترتم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: مردم جامعه اسلامی اگر بدنبال سعادت و عزت در دنیا و آخرت هستند باید پیرو رسول خدا باشند زیرا عزت از آن خداست.

وی بیان کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد هرچه امامین انقلاب به نقل از پیامبر گرامی اسلام گفته اند تحقق پیدا کرده و و وظیفه ماست که بدان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم جامعه اسلامی ما بدانند همانطور که حکومت و نظام ما دینی است و برگرفته از نظام وحکومت دینی رسول الله(ص) است،، تاکید کرد:  پاسداران و مدافعان سرزمین جغرافیایی و امنیت کشور و نیروهای ارتشی ، انتظامی و همه نیروهای مسلح در یک دست سلاح جنگی و در دست دیگر قرآن و معارف دین و عترت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را دارند.

رعایتی خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح اعم از شیعه وسنی دست در دست یکدیگر با وحدت کلمه پشت سر فرمانده معظم کل قوا حرکت  خواهند کرد و منتظر خواهد ماند تا موعود اصلی حضرت بقیه الله اعظم (عج) برسد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.