1393-06-06 19:21
2134
28
1835
نقدي به سخنان اخیر حضرت آیت الله نورمفیدی ؛

استاد ! آیا مکذبین و فاسقین به بهشت می روند ؟!

این نقد صرفا جهت ارائه نظرات مخاطبان به خوانندگان مطالب است . خوانندگان عزیز می توانند بدون هیچگونه اهانت به شخصیتی نظرات خود را برای ما ارسال کنند .

 به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ شیخ حسین لکزایی طی یادداشتی نوشت : حضرت آیت الله  نورمفیدی عضو مجلس خبرگان رهبری از استان گلستان در دیدار با حجت الاسلام یونسی گفت : پیروان ادیان توحیدی اگر به دین خود ایمان داشته و عمل صالح انجام دهند ، مستحق  بهشت هستند . 29/5/93 خبرگزاری ایرنا شناسه خبر: 467852.

اولین سؤالی که با شنیدن این خرده از فرمایشات آیت الله نورمفیدی به ذهن می رسد این است که چطور می شود ایشان همان حرفی را می زند که منحرفین در طی سالهای بعد از انقلاب آن را بر زبان می رانند ؟!

حضرت آیت الله نورمفیدی بفرمایند : شما از کدام آیه یا روایت استفاده کرده اید که پیروان ادیان توحیدی مختارند تا بین دین خود و اسلام ، یکی را انتخاب کنند و با عمل به دستور همان دین ، رضایت خدا را جلب کرده و به بهشت بروند؟!

در حالی که خدای حکیم در سوره مبارکه آل عمران می فرماید: وَ مَنْ  یَبْتَغِ غَیْرَ الْإِسْلامِ دِیناً فَلَنْ یُقْبَلَ مِنْهُ وَ هُوَ فِی الْآخِرَةِ مِنَ الْخاسِرِینَ (85) یعنی : و هر کسی دینی غیر از اسلام را  بجوید از او پذیرفته نمی شود و او در آخرت از زیانکاران است .

حضرت آیت الله نورمفیدی بفرمایند: چطور اعتقاد دارید که بعد از آمدن دین اسلام ، همچنان پیروان دیگر ادیان حق دارند بر دین خود باقی باشند و به عبارت دیگر شما معتقد هستید اسلام اساساً فقط در راستای بطلان دین غیر توحیدی نازل شده است در حالی که قرآن کریم در آیات 33 توبه و 28 فتح و 9  صف می فرماید: "هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‏ وَ دینِ  الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ" یعنی: " او کسى است که  پیامبرش را با هدایت و دین درست ، فرستاد تا آن را بر هر چه دین است پیروز  گرداند ".

حضرت آیت الله  نورمفیدی بفرمایند: اگر خدای حکیم به پیروان اهل کتاب این حق را داده است که بر دین خود باقی باشند و به آن عمل کنند و به بهشت  بروند آیا این حق انتخاب برای بچه مسلمان ها هم داده است یا خیر؟! اگر هست که بفرمایید به چه دلیل و اگر نیست چرا خدای عالم در تکالیف خود بین بندگانش فرق گذاشته است ؟! ؛ برخی را در انجام بعضی کارها آزاد گذاشته و بعضی دیگر را ممنوع کرده است و برخی را به انجام تکالیفی مأمور و برخی دیگر را در ترک آن مختار نموده است ؟

حضرت آیت الله نورمفیدی بفرمایند: که چطور می شود تکذیب کنندگان پیامبر اعظم اسلام(ص) در بهشت جا بگیرند و تصدیق کنندگانش نیز در بهشت باشند در حالی که خدای حکیم در سوره آل عمران می فرماید: قُلْ إِنْ کُنْتُمْ  تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ  قُلْ أَطِیعُوا اللَّهَ  وَ الرَّسُولَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ  الْکافِرِینَ یعنی : " بگو ، اگر خدا را دوست مي ‏دارید ، از من پیروى کنید! تا خدا ( نیز ) شما را دوست بدارد و گناهان تان را ببخشد و خدا آمرزنده مهربان است.» بگو: « از خدا و فرستاده ( او ) ، اطاعت کنید ! و اگر سرپیچى کنید ، خداوند کافران را دوست نمى‏دارد.» (31و32).

حضرت آیت الله نورمفیدی بفرمایند: شما چرا در شرائطی که دشمنان اسلام به شعار تسهیل دیگر ادیان در پی جذب بچه مسلمان ها هستند ، حرفی های نو و جدید می زنید و آب  به آسیاب دشمن می ریزید ؟!

آری! بر هیچ انسان حکیمی پوشیده نیست که بعد از آمدن قانون جدید ، قوانین قبلی از درجه اعتبار ساقط می شود و عمل به آن قوانین اگر چه در زمان اعتبار خود از مصادیق اطاعت محسوب می شود ولی بعد از آن از مصادیق ، عصیان محسوب می شوند .

شیخ حسین لکزایی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امير

ذات حرفهاي اين شيخ حسين ما تاييد اعمال داعش است!

0
0
پاسخ
1393-06-06 08:25
حسین مظلومی

آقای حاج شیخ حسین .... یکم مطالعه کن منکه نه سیاسی ام نه غیر...... دین اسلام که زورکی نیست... هرکی هر دینی رو دوس داره میتونه باشه . درسته دین اسلام برترین و بهترین دینه ولی بیانات آیت الله نورمفیدی کاملا درسته...اگر دین اسلام زورکی بود من مسلمان نمیشدم...و این نگاه شما رو به هیچ وجه اسلام نداره نه خدا و نه پیغمبر خدا رو داره.... برو یکم مطالعه کن جایی دیگه این حرفارو نزن بهت میخندن...بروجان

0
0
پاسخ
1393-06-06 04:28
محمد

حرف با دليل از قرآن زده شده و با دليل از قرآن بايد پاسخ داده شود

0
0
پاسخ
1393-06-06 08:58
محمد

اين دكتر صمدلويي باز بر سر جايتان كوبيدتان

0
0
پاسخ
1393-06-06 06:07
دکتر سلام

من نمی دانم این اصلاح طلبان بجای نقد یک نقد فقط شده کارشان تحقیر و توهین و تهدید!کاری ندارد سخنان ایشان را از آیت الله مکارم شیرازی سوال کنید ببینید چه جوابی می دهد به ایشان!

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:50
دکتر سلام

صمد لویی اصلا کی هست!لطفا دو تا از مقالات علمی و یا حداقل یک نظریه و دیدگاه علمی وی را کامنت بگذارین تا ببینیم وزن این دکترتان چقدر است.برین مطلب آبدوغ بادمجانی اش را بخوانید آدم نمی داند بخنذ یا گریه کند بر این دکتری و رشته علوم سیاسی!

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:54
pldn

مشکل امثال شما این است که آنچه را به مغز شما تراوش می کند به نام اسلام ، معرفی می کنید و آیات صریح قرآن را نادیده می گیرید و این یعنی التقاط ، یعنی دین مرکبی از قرآن و احادیث و خواسته های نفسانی و با این حال خودتان را با سواد می دانید اگر هستید جواب عملی بدهید تا شاید این جناب آقای لکزایی را به چالش بکشید .

0
0
پاسخ
1393-06-06 12:24
حجت

ذات حرف های شما هم، نا مسلمانی و ضد قرآنی است. در اسلام، افراط و تفریط هر دو مذموم است

0
0
پاسخ
1393-06-06 17:01
احمدي

آقاي اميرخان، برادران داعشي شما نقطه مقابل شما هستند! آنها افراطي و شما هم تفريطي اليمين و الشمال ضالة و الطريق الوسطى هي الجادة!

0
0
پاسخ
1393-06-06 15:17
ناصر

بر طبق همین دین و مذهب حمله به نماینده ولایت حمله به ولایت و حمله به ولایت حمله به اسلام شیعی است و مستحق اشد مجازات است. مرگ بر ضد ولایت فقیه

0
0
پاسخ
1393-06-07 05:27
حامد

برادر ناصر شما آدم بسیار کم اطلاعی هستی ! آقای علی مطهری در حضور آقای نورمفیدی گفته که حتی رهبری قابل نقد است و این مطلبی است که خود آقا نورمفیدی در سال 85 نیز آن را گفت و در هفته نامه های استانی چاپ شد .حال نقد یک کلام و یاددآوری یک نکته به نماینده رهبری که این هم قیل و قال ندارد .

0
0
پاسخ
1393-06-07 08:09
طهماسبي

آقا ناصر ؛ ضد ولايت فقيه هايي كه دور و ور ... هستند از اين حرفت خيلي ناراحت ميشند .

0
0
پاسخ
1393-06-07 08:22
دکتر سلام

از کی تا حالا سوال کردن شده است حمله !!؟علی مطهری که در حضور ایشان مدعی بود که می شود حتی ولی فقیه را نقد کرد ؟ پس چرا سکوت کرد ؟ میخوام بپرسم مگه بعضی ها از مالک اشتر بالاتر هستند ؟

0
0
پاسخ
1393-06-07 08:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.