1399-07-05 07:53
1047
0
70570

اجتماع مردمی میثاق منتظران در گرگان برگزارشد + تصاویر

مراسم میثاق منتظران در سالروز شهاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛  همزمان با ماه صفر، "اجتماع مردمی میثاق منتظران" در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)(به روایتی) با مشارکت 72هیئت مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در ورزشگاه آزادی گرگان برگزار شد.

این مراسم با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با سخنرانی حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن برگزار شد.

امام جمعه بندرترکمن در این آیین اظهارکرد: براساس روایات و احادیث یک حاکم اسلامی باید شرایط حاکمیت را داشته باشد.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار حکومت انبیا و اسلام است، افزود: این ولایت فقیه است که جنگ هشت دفاع مقدس را به پیروزی رساند.

وی به جایگاه ولایت فقیه در اعتقادات مردم اشاره کرد و گفت: این مجالس، مجالس بصیرت و پاسخ به شبهات است و لیبرالیسم ها به ایجاد شبهات در خصوص ولایت می پردازند.

منصوری بیان کرد: ما در بخش نظامی در عرصه بین المللی قدرتمند هستیم چون نیروی نظامی گوش به فرمان رهبری هستند و رهبری فرمودند که دوران «بزن در رو» تمام شده است.

وی به گرفتن پهباد آمریکایی و کشتی انگلیسی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن به زانو درآمده است و طبق گفته سردار سلامی ما انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

منصوری ادامه داد: ما در هشت سال دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید دادیم ولی یک وجب از خاکمان را ندادیم، رزمندگان اسلام پای امضای رهبری ایستاده و از ناموسشان محافظت کردند و اگر کشورمان و ناموسمان در امان هستند به خاطر وجود رهبری است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.