1403-01-15 12:08
145
0
89407
در پی حمله به کنسولگری ایران در سوریه؛

گلستانی‌ها یک صدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

گلستانی‌ها از علمای اهل‌سنت تا ورزشکاران یک صدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار آن شدند که جوامع بین المللی نیز در برابر این جنایات سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ پس حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که این عملیات منتج به شهادت تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران شد، گلستانی‌ها از یک صدا این  جنایت را محکوم کردند و خواستار آن شدند که جوامع بین المللی نیز در برابر این جنایات سکوت نکنند.

جامعه ورزش و جوانان استان گلستان، حمله رژیم صهیونیستی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمش را به شدت محکوم کرد و در بیانیه‌ای تاکید کرد که «اقدام وحشيانه و سراسر از رذالت رژيم پليد صهيونيستی در حمله تروريستی به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن هفت تن از فرماندهان و مستشاران نظامی‌کشورمان را به خانواده‌های این شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و آحاد ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

حال بیشتر از ادوار قبل، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی که طی ماه‌های گذشته بیش از ٣٠ هزار فلسطینی را به وحشیانه ترین حالت ممکن به شهادت رسانده، معلوم شده استم»/

علمای اهل سنت گلستان بیان کردند که راه شهدای حادثه تروریستی سوریه ادامه دارد

شماری از علمای اهل سنت گلستان با محکوم‌کردن حمله رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفتند: راه این شهدا هیچگاه متوقف نمی‌شود و سرداران دیگری با حضور در میدان همراه با محور مقاومت برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی و پیروزی قدس شریف تلاش می‌کنند.

شهادت سرداران بزرگی چون سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ رحیمی، سرتیپ حسین امیرالله از فرماندهان ارشد سپاه قدس و همچنین جمعی دیگر از مجاهدان ایرانی در حمله هوایی شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی به مقر کنسولگری ایران در سوریه بار دیگر پستی و زبونی این رژیم و ترس‌ آنان از مقابله رودررو با ایران اسلامی را نشان داد.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان نیز در پیامی عنوان کرد: «خبر شهادت «سردارسرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» از فرماندهان جبهه مقاومت و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه و جمعی از همرزمانش در سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی ( ع)  به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار موجب تألم و تأثر جهان اسلام شد.

همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه نبرد با تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بود ، پاداش مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود را با رزق شهادت گرفت، حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کونسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بار دیگر شقاوت و وحشی گری این رژیم جنایتکار و سفاک را به جهانیان اثبات کرد .

دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاههای استان گلستان نیز در بیانیه‌ای گفت:

«قدس» همچنان قبله اول مسلمانان جهان است و همه مسلمانان آگاه جهان و همه آنان که به کرامت انسان می‌اندیشند، در افق نگاهشان، «قدس» را قله مسائل خویش می‌بینند.

 «قدس» نخستین مسأله اسلامی، انسانی روزگار ماست ومطالبه آزادی «قدس» معیار آزادگی است.

«قدس» سنجه صداقت جهانیان در ادعای آزادی است. به‌خوبی می‌دانیم که ترفند مزورانه مستکبران عالم در کمرنگ کردن مسأله فلسطین، «جنایتی در حق جامعه بشری» است.

مگر می‌توان در سایه سیاه و خباثت آمیز استیلای صهیونیسم بر «بیت المقدس»، به پاکی و سربلندی انسان اندیشید، صهیونیسم، سرطانی است که حیات پاک و سالم انسانی را در سراسر جهان تهدید میکند و باید محو شود تا این آرمان متعالی حاصل شود وگرنه تصور تحقق جهانی امن و خالی از زور و ستم، خام اندیشانه است و هیچگاه تصدیق نخواهد شد و «طوفان الاقصی» که به تعبیر ولیامرمسلمین «خاموش شدنی نیست»، آغاز پاکسازی جهان از سرطان صهیونیسم است.

حاصل این عملیات تحسین برانگیز، شکستی است ترمیم ناپذیر که اعتبار و هیمنه همه ارکان صهیونیسم جهانی را به چالش کشیده است.

«طوفان الاقصی» واکنش طبیعی و مشروع ملت مظلوم و قهرمان فلسطین به درنده خویان زبون است که به‌جای جنگ متعارف، قتل و غارت و تجاوز در حق زنان، کودکان و بیماران را پیشه خود ساخته‌اند و عاقلان عالم می‌فهمند که اینان با این جنایات خود، تمدن استکباری غرب را بی‌آبرو کردند.

روز «قدس» برای بیداردلان مسلمان و همه زنده دلان جهان، به‌ویژه فرزندان مقاوم فلسطین و جبهه مقاومت چون شب قدر است تا در پرتو عنایت حق، مقدرات خویش را آزاد از سیطره ستمکاران صهیونیست، رقم زنند.

 روز «قدس» به فرموده امام خمینی(ره) مبدأ بیداری و هوشیاری مسلمانان است ومقصد و مقصودمان از این روز، رهایی فلسطین در بند و مسجدالاقصی است.

همچنین صبح امروز فرهنگیان استان گلستان نیز با شعار  مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار برخورد جوامع جهانی با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.