1400-03-28 18:49
455
0
75052
دکتر بیارجمندی؛

گلستان یکپارچه و متحد پای نظام و مشارکت حداکثری / ما پیشگامان تواصی و دفاع از حرم نظام جمهوری اسلامی هستیم

تحلیل گر مسائل سیاسی در یادداشت خود تنوع قومی و مذهبی و نیز سیاسی گلستان را نه تنها تصویری از یک نمونه عالی کشوری را در فضای اجتماعی و سیاسی ترسیم بلکه از نوع کنشگری تصویری از کل کشور دانست.

به گزارش گلستان ما، دکتر حسن بیارجمندی در تحلیلی انتخاباتی به پیشگامی مردم گلستان در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پرداخته که در ادامه آن را می خوانید:

استان گلستان در عرصه های اجتماعی و سیاسی به دلیل پیشگامی و حضور و مشارکت فعالانه و مسئولانه همواره آئینه تمام نمای ایران بزرگ اسلامی بوده است.

در جریان نهضت اسلامی امام خمینی (ره) با داشتن تصویر و خبری از این منطقه (گرگان و دشت) تا حدود بسیاری فضای اجتماعی و سیاسی کشور را می شد تحلیل و پیش بینی کرد و این مختص به آن دوران نبود بلکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بارها و بارها این چنین بوده و خواهد بود.

استان گلستان با توجه به تنوع قومی و مذهبی و نیز سیاسی آن نه تنها تصویری از یک نمونه عالی کشوری را در فضای اجتماعی و سیاسی ترسیم و ارائه می کند بلکه از نوع کنشگری های آن در عرصه های یاد شده می توان تصویری از کل کشور را ترسیم و ارائه نمود.

یکی از دلایل عمده ای که دشمنان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و عناصر داخلی وابسته بدان ها در تمام این سالها روی این منطقه تمرکز ویژه اطلاعاتی و امنیتی و همچنین بدنبال طراحی های پیشا پروژه های اصلی کشور در این استان بوده و هستند ،همین است.

پایش و رصدها از تابستان سال گذشته در این استان بخوبی نشان می دهد که عمده ریز پروژه های تعریف شده در پازل اصلی در فتنه ۱۴۰۰(پیش از برگزاری انتخابات خنثی گردید) در این استان و دو استان دیگر اجرا و بعد بطور کشوری پیاده شدند.

تمام این پروژه تا پیش از خرداد ۱۴۰۰ تصویری که از فضای این استان با یک عملیات بسیار سنگین شناختی و ادراکی ساخته و اختلالات ادراکی ایجاد کرده بود؛ عبارت بود یک از استان واگرای!!! قومی و سیاسی و بشدت تاثیر پذیر از فضای مجازی و حباب های اطلاعاتی آن بود که مشارکت حداکثری دغدغه اصلی آن بود!

اکنون و در آستانه روز رای گیری چه تصویری از فضای حقیقی و مجازی اجتماعی و سیاسی این استان ترسیم و ارائه شده است ؟ یک استان یکپارچه و متحد تحت پرچمداری علمای شیعه و اهل سنت با هر سلیقه و گرایش سیاسی ،پای نظام و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸خرداد ایستاده اند.

دشمنان در چند ماه گذشته با سرمایه گذاری هیبریدی بدنبال فعال کردن گسل های ۵۸_۵۹ و اثرگذاری بر مشارکت های سیاسی هدفمند در این مقاطع تاریخی بودند.اما بشارت های رهبری و دعوت به صبر و بصیرت و تواصی ایشان از یک سو و دست حاج قاسم بر سر این ملت بود که بار دیگر به یاری حرم نظام جمهوری اسلامی آمد و مدافعان این حرم را هم به خط کرد.

استان گلستان همچون همیشه پیشگام این تواصی و دفاع از حرم نظام جمهوری اسلامی بود و یکبار دیگر می روند که در سالی که مزین به یاد و نام حضرت ولی عصر (عج) است در جمعه ای دیگر حماسه ای تاریخی بیافریند و در اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی حضور و مشارکت خودش را به رخ همگان بکشد، حضور و مشارکتی که حد نصاب کشوری بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.