1394-06-09 12:03
1958
1
19807
فعال سیاسی شهرستان گرگان:

همه سهم ما از "برجام" فقط یک تکه کاغذ است/ این "کلید" قفل ارتباط با آمریکا را باز می کند نه قفل مشکلات ما را

در سال 65 همین کلیدی که به عنوان راه حل مشکلات نشان داده می شود را، آمریکایی ها به ایران آورده بودند.حالا در سال 92 ما خودمان این کلید را رو کرده و در برجام تقدیم آمریکا کردیم. این کلید، کلید حل مشکلات نیست. بلکه کلید ارتباط با آمریکاست.  

به گزارش گلستان ما، محمد احمدی، فعال سیاسی شهرستان گرگان، در گفتگو با گلستان24، معتقد استبسته شدن سفارتخانه انگلستان در ایران همیشه با یک اتفاق ناگوار همزمان بوده است. وی می گوید: در کودتای 28 مرداد و فتنه 88، بعد از بسته شدن این سفارت در تهران، حرکات و رفتارهای بسیار زشتی از این سفارت شاهد بودیم. امروز هم نقش این سفارت در فتنه 88 بر کسی پوشیده نیست. حتی بعد از این ماجرا هم افرادی از این کشور که در دولت نهم و دهم به عنوان جاسوس وارد کشور شده بودند دستگیر شده و بعد از مدتی به انگلستان بازگشت  داده شدند.

احمدی با بیان این که انگلستان بعد از ورودش به ایران از زمان قاجار  تا کنون همواره دنبال مقاصد و منافع اقتصادی خودش بوده، می گوید: علاوه بر این انگلیس همیشه می خواسته بر کشور ما تسلط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد. بنابراین اصلا امکان ندارد که انگلستان بعد از گذشت این مدت، حالا سرش به سنگ خورده باشد ، دلش برای ملت ما سوخته باشد و آمده باشد تا گذشته اش را جبران کند. امروز هم که برای ارتباط با ما آمده، دنبال منافع اقتصادی خودش است و برای نفوذ فرهنگی سیاسی وارد ایران شده است.

محد احمدی همه سهم ما از برجام فقط یک تکه کاغذ است/ این

وی تاکید می کند که: آنچه که بسیار تاسف آورتر است این است که این سفارت درست در روزی بازگشایی شد که سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد و طراحی این کودتا توسط این دولت در ایران اتفاق افتاد.

محمد احمدی معتقد است در خصوص آمریکا هم اگر اوضاع بدتر از این نباشد، بهتر نیست. وی ادامه می دهد: در زمان پهلوی اول و کشتارهایی که توسط آمریکایی ها در ساواک طراحی شده بود، زمان دفاع مقدس و آن ناو هواپیما بری و آن هواپیمای ایرانی که توسط این کشور منجر شد، جنایاتی است که قابل چشم پوشی نیست. آمریکا کشوری است که ما هیچ گاه غیر از شیطنت و   دشمنی از او چیزی ندیدیم و  به فرمایش امام احل (ره) می رسیم که او را شیطان بزرگ خطاب می کند.

محد احمدی همه سهم ما از برجام فقط یک تکه کاغذ است/ این

احمدی با اشاره به این که قرآن مجید هم توصیه می کند که هیچگاه دوستان خود را از مشرکین انتخاب نکنید، می گوید: رفتارهایی هم که از این مشرک در کشورهای مسلمانی مثل افغانستان و عراق انجام می دهد، تلاشی برای براندازی اسلام در این کشورهاست  .

وی معتقد است که ایران به عنوان یک چهره با نفوذ در ابعاد انقلابی و اسلامی خود در کشور های دنیا مطرح می شود. او به عنوان یک کشور مسلمان مترقی در حال شناخه شدن است و در بین خیلی از کشور ها نفوذ کرده است. آمریکا می خواهد این ابهت را به وسیله مذاکرات از بین ببرد. داده های ما در فرجام از چیز هایی که نصیب مان شده بسیار بیشتر است. تمام چیزی که ما بدست آوردیم فقط نوشته های روی یک کاغذ است.

محد احمدی همه سهم ما از برجام فقط یک تکه کاغذ است/ این

محمد احمدی اظهار می کند که در سال 65 همین کلیدی که به عنوان راه حل مشکلات نشان داده می شود را، آمریکایی ها به ایران آورده بودند. اما توسط امام (ره) جلوی نفوذ آمریکایی ها گرفته شد. حالا در سال 92 ما خودمان این کلید را رو کرده و در برجام تقدیم آمریکا کردیم. این کلید، کلید حل مشکلات نیست. بلکه کلید ارتباط با آمریکاست.

وی می گوید: متاسفانه اظهار نظر هایی که بعضی از مسئولین می کنند، اثبات می کند که آن ها خواهان ارتباط با آمریکا هستند. مقام معظم رهبری نیز علاوه بر این که نفوذ کشور های بیگانه به ایران را گوشزد کردند، به این موضوع اشاره کردند که اظهار نظر های خود را راجع به آمریکا و کشور های بیگانه شفاف بیان کنید. زیرا این نگرانی وجود داشت که چهره ایران به عنوان یک آمریکا ستیز و مبارز استکبار، توسط برخی از لیبرال ها تحت تاثیر قرار بگیرد و کم رنگ شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

بله کلید حل مشکلات نیست چون مشکلات و دلواپسان درست میکنن نه آمریکا

0
0
پاسخ
1394-06-10 04:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.