1399-03-06 15:51
1661
0
68782
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله:

نیروی انتظامی، تضمین کننده امنیت جامعه است/ نیروهای مسلح در نزد مردم تحریم نیستند

آخوند محمد امین صفری گفت: نیروی انتظامی, تضمین کننده جان، مال و در نهایت امنیت جامعه است و چنین مهمی تنها با وجود نیروی خدم ناجا امکان پذیر است.

به گزارش گلستان ما، امام جمعه شهر فراغی شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به تحریم فرماندهان نیروی انتظامی از سوی آمریکا، گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه مردم و شخصیت های جمهوری اسلامی ایران، تاثیری بر اراده مردم و مسئولین ایران ندارد.

وی افزود: ناامید قدرت های پوشالی جهان از تسلیم شدن مسئولین و مردم ایران در قبال خواسته های نابجای آمریکا و هم‌پیمانان وی، باعث روی آوردن آنها به اقدامات مذبوحانه می شود.

آخوند محمد امین صفری تاکید کرد: جانفشانی نیروهای خدوم ناجا در حفظ امنیت داخلی کشور، جایگاهی برای این نیرو در نزد مردم ایجاد کرده است که هر گونه اقدام بیگانگان برای تغییر نگرش مردم در خصوص ناجا، با ناکامی روبرو می شود.

امام جمعه شهر فراغی کلاله تاکید کرد: علی رغم تلاش های آمریکا برای ایجاد خلل در برنامه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقدامات آنها فقط در آن طرف مرزهای ایران و در کشورهای مخالف این نظام تأثیر گذار است و فرماندهان نظامی این کشور در بین مردم خود، تحریم نیستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.