1402-02-08 21:55
332
0
84700
خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا:

نگاه ماشینی کارفرمایان به کارگران باید اصلاح شود

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا با اشاه به اینکه منزلت کارگران در ردیف انبیاست، گفت: نگاه ماشینی برخی از کارفرمایان به کارگران باید اصلاح شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی امام‌جمعه شهرستان آق‌قلا گفت: همه شما برادران و خواهران‌ ایمانی را در این فریضه وحدت‌بخش و دشمن‌شکن به تقوای الهی، اطاعت از فرامین و انجام واجبات و ترک محرمات توصیه می‌کنم.

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی نماینده سابق مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در استان سیستان و بلوچستان گفت: وی سال‌ها در سمت امام جمعه از اسلام، انقلاب و مکتب اهل بیت علیهم السلام دفاع کرد و شهادت بهترین پاداش بود که خداوند نصیبش کرد

وی در ادامه با تبریک هفته سلامت گفت: شهدای سلامت کسانی هستند که با تمام توان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، خدمات و فعالیت‌های مدافعان سلامت قابل تقدیر است و در حافظه مردم خاطره خوبی باقی خواهد ماند.

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا با سخنی از پیامبر اکرم(ص) گفت: منزلت کارگران در ردیف انبیاست و اسلام مقام کارگر بسیار ارزشمند و کارگر را شهید زنده توصیف می‌کند، کارگران سرمایه ملی هستند و می‌توانند بر رشد تمدن کمک کنند، دولت باید از تولید‌کنندگان حمایت کند.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که کارگران دارند نداشتن امنیت شغلی است به هر بهانه‌ای پیمانکار یا کارفرما می‌تواند کارگر را اخراج و حق و حقوق او را کم و زیاد کند و نگاه برخی از کارفرمایان به کارگر نگاه یک ماشین نگاه انسانی به این شخص یا شخصیت نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.