1398-08-13 10:51
1947
0
66164
یک روز ، یک حماسه؛

نفرت گلستانی ها از استکبار جهانی در 13 آبان /خروش ایستادگی 40 ساله در برابر آمریکا + تصاویر و فیلم

خروش مردم استان گلستان همزمان باسراسر کشور در روز سیزده آبان باردیگر پاسخ کوبنده تری به امریکا و اذنابش را نشان داد.

به گزارش گلستان ما؛ از صبح امروز 13 آبان در روز مبارزه با استکبار جهانی شهرهای استان گلستان مملو از مبارزان نسل چهارم  پنجم انقلاب شد که با مشت های گره کرده برای ابراز انزجاراز ظالمان و مستکبران جهانی به میدان آمدند .

امروز اما همه نسل های‌ انقلاب دیده و ندیده در کنار هم شعار «مرگ برامریکا»، و «مرگ بر اسرائیل » سردادند و با حمل پارچه نوشته و پلاکاردهایی با تمام وجود از حاکمان ظلم و جور اعلام نفرت کردند.

آنها در این پلاکاردها تاکید کردند خوابی که از سوی امریکا برای ملت ایران دیده می شود هیچگاه تعبیر شدنی نیست.

 ملت ایران، چهره واقعی کینه امریکایی را درک کرده است

هادی حق شناس در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: حضور میلیونی دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان می دهد ملت ایران شناخت واقعی از کینه توزی های امریکایی ها نسبت به خود دارند.

استاندارگلستان افزود: تا زمانی که کینه امریکایی ها نسبت به ملت ایران استمرار داشته باشد، این راهپیمایی ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مداخله امریکا در امور ایران به 66 سال پیش بازمی گردد ، جائیکه  دولت قانونی این کشور را در 28 مرداد 1332 ساقط کردند که البته پیش از انقلاب موفق بودند اما با انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش های آنان بی ثمر ماند.

حق شناس با بیان اینکه امروز امریکا بیش از هر زمان دیگری فشارها و تحریم های همه جانبه خود علیه ملت ایران را اعمال می کند ، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی هایی از نوع 13 آبان نشان می دهد که ملت ایران چهره واقعی کینه امریکایی را درک کرده اند و در مقابل آن ایستاده اند.

امروز دانش آموزان در صدر راهپیمایی ها بودند و ابراز کردند  ما سربازان ولی امر مسلمین هستیم که گام دوم انقلاب را بلندتر و بهتر از نسل های قبل خواهیم برداشت.

در حاشیه این راهپیمایی های فرهنگی  ایستگاه هایی از سوی اتحادیه انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی جهت تبیین اصل مبارزه با امریکا و روشنگری راه افول آن برای نوجوانان و جوانان  برپا شد.

ملت ایران تا  آخرین نفس در راه انقلاب ایستادگی می‌کنند

 حجت‌الاسلام جعفر عایتی  در حاشیه مراسم راهپیمایی صبح امروز اظهار کرد: از نخستین روزی که انسان پا به عرصه وجود گذاشت، ظلم و حق در برابر یکدیگر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا که ایران را مستعمره و ژاندارم خود در منطقه می‌دانست به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: سابقه ظلم شوروی، انگلیس و امثالهم نسبت به ایران بر کسی پوشیده نیست اما بیشتر ظلم به ملت ما را آمریکا مرتکب شده است

رعایتی افزود: پیام امروز مردم ما به استکبار جهانی ولایتمداری است تا همگان بدانند مردم تا آخرین لحظه و آخرین نفس در راه انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

مراسم یوم الله 13 آبان ماه در گرگان از میدان شهرداری آغاز شد و راهپیمایان بعد از گذر از خیابان شهدا به طرف چهارراه شهدا و سپس مصلی وحدت این شهرستان گسیل شدند.

این مراسم  در مرکز استان گلستان با سخنرانی حجت‌الاسلام ابراهیم رازینی، بازرس و دستیار ویژه مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان امروز در 36 نقطه استان گلستان با شکوه تر از همیشه برگزارشد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.