1398-08-12 19:40
1039
0
66156
در بیانیه بسیج رسانه گلستان؛

نظام جمهوری اسلامی کانون اصلی مبارزه با استکبار جهانی است

در بیانیه بسیج رسانه گلستان تاکید شد: نظام انقلابی جمهوری اسلامی کانون اصلی مبارزه با استکبار جهانی است


مقاومت اسلامی ملت ؛ایران تنها در سایه تبعیت از رهبری حفظ می‌شود

به گزارش  گلستان ما؛ بسیج رسانه استان گلستان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان  بیانه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، یادآور سه واقعه تاریخی مهم و تاثیرگذار در نهضت اسلامی امام خمینی (ره) و پیروزی و نیز تداوم آن است.

 از آغازین سال‌های نهضت (۱۳۴۳) که امام خمینی (ره) توسط ایادی آمریکا در ایران دستگیر و به ترکیه تبعید می‌شود تا آستانه پیروزی نهضت اسلامی که سربازان امام امت که در نخستین روزهای نهضت در گهواره‌ها بودند و اکنون در مکتب امام پرورش یافته و در مدارس پرچمدار انقلاب اسلامی هستند  روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران راهپیمایی کردند، اما به خاک و خون کشیده شدند و نهایتا ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه‌ی سلطه‌گری  آمریکا بر ملت ایران و مردم منطقه را در تهران تسخیر کردند.

 قریب نیم قرن از آغاز مبارزات ملی و اسلامی ما با استکبار جهانی و در راس آن ایالات متحده آمریکا می‌گذرد و حالا ما وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در گام دوم بزرگ و جهانی خود شده‌ایم..

گام دوم بزرگ و جهانی‌ای که یکی از دو کانون استکباری نابود و دیگری یعنی آمریکا با مشکلاتی که خبر از احتضار می‌دهند، دست و پنجه نرم می‌کند اما نظام انقلابی جمهوری اسلامی این کانون اصلی مبارزه با استکبار جهانی با حفظ و پایبندی به شعارهای خود همچنان به پیش می‌رود.

امروز همگان در اقصی نقاط از جمله در قلب جهان، شاهد تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار به عنوان پدیده برجسته جهان معاصر و کانون توجه جهانیان هستند که ثمره بزرگ این مبارزه ملی و اسلامی ما است و آثار عملی آن را تمام کشورهای جهان در حفظ و حراست از مرزهای استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی در زمین و دریا و آسمان نظاره‌گر و اقدامات مقتدرانه فرزندان این ملت استکبارستیز در خنثی‌سازی توطئه‌های منطقه‌ای آمریکا و ایادی آن، اسقاط پهپاد فوق‌پیشرفته آمریکا و توقیف کشتی انگلیس خبیث در خلیج‌فارس و نیز شکار عامل رسانه‌ای سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای مستکبر را تحسین می‌کنند و آرزوی چنین اقداماتی را برای کشور خود می‌کنند.

 علاوه بر این نیز در تمام این سال‌ها به رغم همه‌ی کارشکنی‌های استکبار جهانی و مشکلات طاقت‌فرسا، انقلاب و نظام اسلامی توانسته است روز به روز گام‌های بلندتر و استوارتری به جلو بردارد و همگان شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور داخلی در ایران اسلامی تحت اصل «ما می‌توانیم» باشند.

 اکنون در آستانه 40 سالگی انقلاب دوم هستیم انقلاب دومی که چنین آثار و برکات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را برای ایران اسلامی به دنبال داشته است و همگان باید بدانند که این ثمره خون شهدا و مقاومت اسلامی ملت ایران تنها در سایه تداوم و استمرار وحدت و تبعیت از رهنمودهای امام خامنه‌ای عزیز حفظ خواهد شد.

 ما فرزندان ملت غیور ایران اسلامی در سازمان بسیج رسانه استان گلستان ضمن تجدید میثاق با شهدا و امامین انقلاب اسلامی و ارج نهادن به چنین ثمرات بسیار ارزشمند داخلی و خارجی، همگان از جمله اصحاب رسانه استان گلستان را به حضور نمایان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان و به تصویر کشیدن تداوم این راه حیات‌بخش و سعادت حقیقی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.