1399-04-12 10:13
1781
0
69240
رئیس شورای اجرایی خانه احزاب گلستان:

نامه نگاریهای اخیر آدرس غلط دادن به جامعه است/ انگشت اتهام به سمت دیگران گرفتن بی اخلاقی است

صاحب حجتی گفت: نامه نگاری اخیر یکی از سران اصلاحات با مقام معظم رهبری در شرایطی که مردم از عملکرد دولت بالاخص در حوزه اقتصادی ناراضی هستند، فرافکنی و آدرس غلط دادن به جامعه است.

به گزارش گلستان ما ؛ صاحب حجتی رئیس شورای اجرایی خانه احزاب استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نامه نگاری اخیر یکی از سران اصلاحات با مقام معظم رهبری در شرایطی که مردم از عملکرد دولت بالاخص در حوزه اقتصادی ناراضی هستند، فرافکنی و آدرس غلط دادن به جامعه است.

حجتی در ادامه افزود: مردم ایران تجربه 8 سال دوران اصلاحات را دارند که در همان زمان اصلاح طلبان بجای خدمت به مردم فضای کشور را به سمت دوقطبی های سیاسی کاذب بردند که نتیجه آن دلزدگی و نا امیدی مردم از این جریان بود.

رییس خانه احزاب استان گلستان در ادامه تصریح کرد: جریان اصلاحات در شرایط فعلی بجای آنکه پاسخگوی مردم در زمینه عملکرد ضعیف این جریان در دولت و مجلس باشد؛ راه نجات خود را در ایجاد فضای شلوغ سیاسی و آدرس غلط دادن به مردم می داند. 

حجتی بیان داشت: ولی مردم در انتخابات اخیر نشان دادند که هوشیارتر از آنند و حنای آنان دیگر رنگی ندارد.

وی با توجه به شرایط نامناسب وضعیت اقتصادی مردم و نامه نگاری های اخیر بیان داشت: هدف دیگر این نامه نگاری ها تست جامعه و برآورد خروجی آن جهت انداختن بار مسئولیت 7 سال ناکارآمدی و فرار رو به جلو بوده است تا همچون گذشته با شعار نمی گذارند دولت کار کند؛ بی کفایتی خود را به جریان مقابل نسبت دهند.

این فعال سیاسی استان گلستان با توجه به حمایتهای مقام معظم رهبری از دولت طی 7 سال اخیر افزود: از آغاز دولت و شروع بحث برجام تا سهمیه بندی بنزین در تمام گلوگاههای حساس مقام معظم رهبری از دولت حمایتهای مثال زدنی کردند و تمام سعی ایشان این بود که طرحها و برنامه های دولت عملیاتی شود.

رییس خانه احزاب بحث نقادی و ایجاد فضای گفتگوهای راهبردی را از ثمرات فضای سیاسی سالم و توسعه یافته دانست و گفت: بدون شک تمام افرادی که در چهارچوب فضای سیاسی نظام در حال فعالیت هستند، حق نقد و انتقاد را دارند ولیکن اینکه در شرایطی که دغدغه اصلی مردم اقتصاد هست و مسببین آن به زعم بسیاری از کارشناسان از عملکرد ضعیف دولت نشات می گیرد، بخواهیم فضا را غبارآلود کنیم و انگشت اتهام به سمت دیگر گرفته شود بی اخلاقی سیاسی است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.